W 2015 roku w Polsce ok. 61% małych firm miało swoją stronę (badanie GUS Wykorzystanie technologii informacyjno‐telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach, zrealizowane w 2015 r..). Czy jesteś wśród nich? Gratulacje!
Jeśli nie, ponieważ…
… czas to zmienić. Pomożemy Ci niezależnie od przyczyny, dla której jeszcze nie docierasz do swoich klientów przez sieć.
Strona www dla małej, lokalnej firmy pełni dokładnie taką rolę, co szyld i wystawa „prawdziwego” sklepu czy punktu usługowego. Dzięki temu klienci znajdują daną firmę, uzyskują o niej podstawowe informacje (np. godziny otwarcia) i podejmują decyzję, czy chcą wejść do środka. Dziś proces szukania firm, także lokalnych, w dużym stopniu przeniósł się do internetu – ludzie nie zwiedzają swojego osiedla, by znaleźć „sklep hydrauliczny w mojej okolicy”, tylko wydają takie polecenie popularnym wyszukiwarkom. Na liście wyników ich pierwszym wyborem będzie sklep, o którym dowiedzą się czegoś z sieci – ze strony www tego sklepu.
Czy któryś z pozostałych argumentów brzmi znajomo?
Jeśli tak, to mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Istnieje kreator stron internetowych pl.mfirma.eu, który umożliwia założenie, posiadanie i prowadzenie własnej strony z ominięciem tych wszystkich problemów.
Z kreatorem stworzenie „wizytówkowej” strony internetowej wymaga od właściciela małej firmy mniej więcej takich „kompetencji cyfrowych”, jak korzystanie z popularnych mediów społecznościowych. Nie są potrzebne żadne umiejętności programistyczne ani wsparcie informatyka.
Kreator stron internetowych to po prostu specjalnie przygotowana strona internetowa. Wystarczy na nią wejść, przy pierwszej wizycie założyć konto i już można tworzyć swoją stronę, korzystając z łatwych w obsłudze szablonów i elementów.
Co mam umieścić na stronie?
- Kreator pl.mfirma.eu to wynik moich wieloletnich doświadczeń w tworzeniu stron www dla rozmaitych firm – mówi Tomasz Białobrzeg, pomysłodawca i założyciel kreatora mfirma.eu. - Wiem, czego oczekują od stron internetowych firm zarówno ich goście (czyli klienci firm), jak i właściciele (czyli same firmy). Najkrócej mówiąc, najczęściej potrzebna jest po prostu rzetelna, pełna, czytelna i ciekawie wyglądająca wizytówka online. Dałem więc firmom możliwość stworzenia strony spełniającej wszystkie te warunki, a jednocześnie będącej wyrazem ich własnego poczucia estetyki.
Przykład szablonu biura tłumaczeń. Źródło: pl.mfirma.eu
Zamiast zatem zastanawiać się, co powinno znaleźć się na firmowej stronie, wystarczy:
Zobacz jakie to proste na poniższym krótkim wideo:
Takie tworzenie strony jest banalnie proste.
- Strona może się znaleźć w sieci w ciągu zaledwie kilku godzin – zapewnia Tomasz Białobrzeg. - Zwykle jest to jednak kwestia kilku dni, bo firmy, przekonując się, jak prosta i przyjemna jest praca w kreatorze, „wciągają się” w tworzenie swojej strony, doskonaląc ją czy choćby testując różne szablony i kilkoma kliknięciami zmieniając wygląd tego, co pokażą światu.
Współpraca na linii klient-twórca strony bywa trudna i pełna pułapek. Twórca strony od podstaw musi wykazać się nie tylko umiejętnościami technicznymi, ale też pełnym zrozumieniem potrzeb klienta. Do tego, sam proces twórczy trwa zwykle dość długo. Nic dziwnego, że współpraca z dobrym wykonawcą jest kosztowna. Zresztą współpraca z kiepskim też – może jest „tania”, ale kosztuje sporo nerwów i czasu klienta, a często kończy się rozstaniem bez szczęśliwego finału i koniecznością rozpoczęcia pracy od nowa.
W przypadku kreatora stron część „umiejętności techniczne i zrozumienie potrzeb klienta” już została zrealizowana. Twórcy pl.mfirma.eu wykorzystali wiele lat doświadczenia, tworząc szablony dostosowane do potrzeb konkretnych branż. Dlatego dla jednej firmy cena posiadania (tj. stworzenia i utrzymania strony) zaczyna się od 300 zł netto rocznie (od 25 zł netto miesięcznie)!
Wybierz pakiet dla siebie – samą „wizytówkę” lub „wizytówkę” promowaną w wynikach wyszukiwania
Właściciele małych firm często czują się zagubieni w technologicznym gąszczu, kiedy okazuje się, że nie wystarczy stworzyć ładnie wyglądającą stronę – trzeba jeszcze mieć domenę (gdzie tego w ogóle szukać?), którą trzeba gdzieś zaparkować, a usługi wymagają hostowania. Pytanie „Z jakiego serwera będzie Pan/i korzystać?” bywa dla właścicieli małych firm naprawdę kłopotliwe. Dlatego pl.mfirma.eu to nie tylko możliwość stworzenia strony, ale też umieszczenie jej w sieci pod wybranym przez firmę adresem domeny (np. www.swietny-tlumacz.pl), na zasadzie „tworzysz i masz”. Wszystkie działania w zakresie domeny, serwera czy hostingu odbywają się niejako w tle bez udziału właściciela firmy i bez ukrytych kosztów – po prostu stanowią część abonamentu.
Fot. na lic. public domain
Korzystanie z kreatora stron pl.mfirma.eu może być dla wielu firm początkiem prawdziwej obecności w sieci. Wielu klientów nie poprzestaje na stworzeniu wizytówki, chcą istnieć w sieci pełniej – dysponować firmowym adresem e-mail czy umiejętnie konkurować w sieci, dzięki odpowiednim działaniom promocyjnym, np. obecności w katalogach usług, pozycjonowaniu stron w wynikach wyszukiwania czy reklamom w wyszukiwarce. Kreator nie ogranicza się bowiem do „postawienia” strony – dzięki pakietom usług dodatkowych można ze swą wizytówką rzeczywiście zaistnieć w sieci i wyróżnić się wśród konkurencji.
- Chciałam dotrzeć z moją ofertą do większej liczby klientów. Dzięki pl.mfirma.eu założyłam stronę www, która pomaga mi w promowaniu mojej firmy – mówi Iwona Tryba, właścicielka wykonanej w kreatorze strony www.projekty-aranzacje.pl.
Strona może po prostu pełnić rolę statycznej wizytówki albo zmieniać się wraz z tym, co dzieje się w firmie. Promocje w piekarni, nowe terminy w szkole rodzenia, aktualizacja cennika biura tłumaczeń, szczególnie udane realizacje firmy budowlanej – dlaczego nie umieszczać ich na stronie? Wprowadzenie takich zmian po pierwsze jest częścią abonamentu i nie powoduje żadnych kosztów, a po drugie jest tak proste, jak opracowanie tekstu w edytorze czy dodanie posta na swoim profilu społecznościowym. Osobom, które lubią zmiany, spodoba się możliwość zmieniania szablonu strony bez żadnej szkody dla treści!
- Kreator często okazuje się bardzo ciekawym rozwiązaniem dla rodzinnych firm wielopokoleniowych – mówi Tomasz Białobrzeg. - Pokolenie rodziców jest zadowolone z z rozsądnej ceny i prostoty rozwiązania, pokolenie dzieci bez wysiłku i nakładów czasu wprowadza zmiany na stronie. A jeśli mimo wszystko okaże się, że coś jest niejasne lub nie spełnia oczekiwań właściciela małej firmy, obsługa pl.mfirma.eu jest przygotowana do wsparcia swoich klientów przez telefon, bezpośredni czat czy e-mail. I to w cenie abonamentu, bez dodatkowych opłat za wsparcie techniczne!
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Po godzinach: FC Barcelona Ultimate Rush oficjalne w wersji internetowej dzięki Poki
|
|
|
|
|
|