Czwarty operator komórkowy - Play Mobile - wystartował w miniony piątek. Czy raczkująca spółka, która zdobywa pierwszych klientów, ma szansę zawojować rynek i stawić czoła konkurencji? Postanowiliśmy podsumować początkową ofertę, start sieci, obsługę klienta oraz perspektywy na przyszłość nowego gracza na polskim rynku telefonii komórkowej.
reklama
Tytułowy Dawid stara się walczyć o klientów jak tylko może. Trzeba przyznać, że przy dobrze nasyconym polskim rynku nie jest to łatwe zadanie. Play jest o wiele lepiej uzbrojony od biblijnego bohatera, lecz do pokonania ma nie jednego, a trzech przeciwników. Przeciwników z wieloletnim doświadczeniem, wciąż miażdżąco lepszą siecią dystrybucji i wiernymi klientami. A to właśnie o zdobycie tych ostatnich Play zaciekle walczy.
Spółka chce zamknąć bieżący rok liczbą 500 tys. klientów. Ilu już udało się zdobyć - tego nie wiemy. Zarząd spółki podjął decyzję, iż przez pierwsze 90 dni działalności nie będzie podawał tego typu informacji.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*