Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Czwarty operator komórkowy - Play Mobile - wystartował w miniony piątek. Czy raczkująca spółka, która zdobywa pierwszych klientów, ma szansę zawojować rynek i stawić czoła konkurencji? Postanowiliśmy podsumować początkową ofertę, start sieci, obsługę klienta oraz perspektywy na przyszłość nowego gracza na polskim rynku telefonii komórkowej.

robot sprzątający

reklama


ciąg dalszy...
Podsumowanie

Tytułowy Dawid stara się walczyć o klientów jak tylko może. Trzeba przyznać, że przy dobrze nasyconym polskim rynku nie jest to łatwe zadanie. Play jest o wiele lepiej uzbrojony od biblijnego bohatera, lecz do pokonania ma nie jednego, a trzech przeciwników. Przeciwników z wieloletnim doświadczeniem, wciąż miażdżąco lepszą siecią dystrybucji i wiernymi klientami. A to właśnie o zdobycie tych ostatnich Play zaciekle walczy.

Spółka chce zamknąć bieżący rok liczbą 500 tys. klientów. Ilu już udało się zdobyć - tego nie wiemy. Zarząd spółki podjął decyzję, iż przez pierwsze 90 dni działalności nie będzie podawał tego typu informacji.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E