Czwarty operator komórkowy - Play Mobile - wystartował w miniony piątek. Czy raczkująca spółka, która zdobywa pierwszych klientów, ma szansę zawojować rynek i stawić czoła konkurencji? Postanowiliśmy podsumować początkową ofertę, start sieci, obsługę klienta oraz perspektywy na przyszłość nowego gracza na polskim rynku telefonii komórkowej.
reklama
To jedne z pierwszych słów, jakie słyszymy dzwoniąc do telesklepu nowego operatora. Chwilę wcześniej dociera do nas informacja: "Play, w trosce o jak najwyższą jakość usług wszystkie rozmowy z konsultantami są rejestrowane". Cieszy "jak najwyższa jakość usług", jednak rozmowa z konsultantką szybko sprowadza nas na ziemię. Pani Agata nie wie, czy mogę zamówić sam abonament bez telefonu, prosi o chwilę cierpliwości, by dowiedzieć się, jak to naprawdę jest. Po około minucie oczekiwania otrzymuję informację, że taka możliwość istnieje.
Pani Agata popełniała niewielkie błędy podczas całej rozmowy, jednak ogółem byłem z jej przebiegu zadowolony. Wydaje się, że klienci wolą rozmawiać z - nieco jeszcze speszonymi - konsultantami, którzy starają się pomóc i podać wszystkie potrzebne informacje, niż ze święcie przekonanym o swojej racji personelem, który tak naprawdę często ma liczne braki w wiedzy umiejętnie je tuszując.
Wbrew wcześniejszym zapowiedziom sklep internetowy nie został uruchomiony równolegle z początkiem działalności sieci. Spytany o to Marcin Gruszka poinformował nas, że wciąż trwają intensywne prace nad jego startem. Gruszka wyraził nadzieję, że stanie się to tak szybko, jak to tylko możliwe. Dowiedzieliśmy się, że platforma obsługująca sprzedaż online już jest gotowa i obecnie trwają testy, m.in. nad bezpieczeństwem transakcji.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*