Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Płatności mobilne... za pomocą głosu

23-02-2011, 09:00

CallPay oferuje klientom płacenie za pomocą telefonu komórkowego poprzez połączenia głosowe, bez użycia aplikacji, łączenia się z internetem czy pisania SMS-ów. W przyszłości system ma zostać wdrożony również w instytucjach bankowych.

robot sprzątający

reklama


Za pomocą systemu CallPay będzie można płacić za bilety komunikacji miejskiej, parkingi, a także określone towary w zwykłych i internetowych sklepach. Jak zapewnia CallPay, transakcja trwa kilka sekund i realizowana jest za pomocą połączenia telefonicznego na wskazany numer (odpowiadający danej usłudze lub towarowi).

>> Czytaj też: Amazon wprowadza płatności mobilne

Sonda
Płacenie za pomocą wykonywania połączeń przyjmie się?
  • tak
  • nie
  • nie mam zdania
wyniki  komentarze

CallPay dedykowany jest użytkownikom w różnym wieku. Dodatkowe testy usługi wykonane na grupie konsumentów w wieku 50+ potwierdziły, że jest to rozwiązanie, które zostanie przyswojone zarówno przez osoby młode, jak i mniej obeznane z nowoczesnymi technologiami. Obecnie z usługi CallPay mogą korzystać mieszkańcy Konina, a w najbliższym czasie planowane jest jej uruchomienie w aglomeracji śląskiej, prowadzone są również rozmowy z ogólnopolskim przewoźnikiem pasażerskim.

W pierwszej połowie 2011 r. rozszerzymy zasięg CallPay na większe miasta wojewódzkie, a do końca roku chcemy wprowadzić usługę w większości miast Polski. Korzystanie z tego typu usług wpisuje się w naturalną potrzebę dzisiejszego społeczeństwa, które chce jak najefektywniej wykorzystywać technologiczne rozwiązania, aby ułatwić sobie życie i nadążyć za dynamicznym rozwojem cywilizacyjnym. Polska ma jeszcze wiele do nadrobienia w tym segmencie rynku w stosunku do Europy Zachodniej. Tę lukę można wypełnić, dając odpowiednie narzędzia konsumentom i to właśnie staramy się uczynić – podsumowuje Krzysztof Pawlicki Dyrektor Rozwoju Biznesu CallPay.

>> Czytaj też: Płatności mobilne: Portfel i bank w komórce

Wartość płatności rozliczana jest ze środków przedpłaconych (pre-paid) w CallPay, które użytkownik usługi przelał wcześniej jako zaliczkę na poczet przyszłych transakcji. Płatność odbywa się za pomocą połączenia telefonicznego z numerami stacjonarnymi należącymi do CallPay, a koszt tego połączenia ponosi użytkownik według taryfy, jaką posiada u danego operatora.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *