Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Pierwszy milion spryciarzy

05-10-2009, 21:21

Wideoporadnik Spryciarze.pl pochwalił się przyciągnięciem na swoje strony we wrześniu br. milionem unikalnych użytkowników. Taki wynik witryna ta osiągnęła zaledwie w półtora roku od powstania.

W nieco ponad rok od zdobycia miana „Najlepszego polskiego startupu” podczas poznańskiego Barcampu, drużynie Spryciarze.pl udało się aż sześciokrotnie zwiększyć oglądalność serwisu – do 1 miliona unikalnych użytkowników miesięcznie.

- Milion użytkowników po półtora roku ciężkiej pracy to dla nas znak, że to, czym się zajmujemy, jest doceniane przez ogromną grupę przywiązanych odbiorców. Wciąż widzimy dynamicznie wzrastające zaangażowanie w życie portalu, długi czas spędzony na jego stronach, niski wskaźnik odrzuceń. Dlatego wiemy, że każdego dnia musimy starać się kilka razy bardziej – mówi Marcin Radziwoń, współwłaściciel portalu Spryciarze.pl.

Milion użytkowników to już liczba, która przyciąga reklamodawców. - Od niedawna, dzięki działaniom działu sprzedaży, zaczęliśmy liczyć realne korzyści płynące ze statystyk. – mówi Michał Szczerba, marketing manager portalu Spryciarze.pl. - Jednocześnie, co jest dla nas najważniejsze, mamy do czynienia z ogromną społecznością, której aktywność oraz przywiązanie do witryny wzrastają z każdym dniem – dodaje.

Twórcy Spryciarze.pl pracują dalej nad zwiększaniem oglądalności. Realizują wideoporadniki eksperckie wykorzystując własne studio nagraniowe, inwestują w działania marketingowe oraz dopracowują sam serwis. Wkrótce ma pojawić się nowa wersją layoutu Spryciarze.pl, w której poprawiona zostanie nawigacja oraz wygląd podstawowych elementów portalu.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *