Seniorzy to dla nas ważna grupa klientów – zapewniają operatorzy komórkowi. Na razie jednak głównie wizerunkowa, bo w przychodach ich udział jest znikomy.
reklama
W jednej z emitowanych w telewizji reklam operatora sieci komórkowej Play dwóch starszych mężczyzn zachwala usługę darmowych rozmów. Wykorzystanie ich wizerunku przez operatora nie wynika jednak z tego, że wprowadził on specjalnie przygotowaną usługę dla seniorów. Nie zrobił tego i nie ma na razie takich planów.
Taką samą strategię stosują konkurenci – Era, Orange i Plus. Nie oferują wcale specjalnych planów taryfowych dla seniorów, bo uważają, że nie da się przygotować takiej oferty. Uznali jednak, że seniorzy to ważna grupa klientów i trzeba się o nią upomnieć w przekazach marketingowych, gdy w połowie ubiegłego roku na rynku pojawił się konkurent z ofertą specjalnie skrojoną dla tej grupy.
Sieć wRodzinie, wspólne przedsięwzięcie Fundacji Lux Veritatis i spółki CenterNet giełdowego gracza Romana Karkosika, zaproponowała tańsze rozmowy w ramach sieci, ale głównym wabikiem na klientów był aparat telefoniczny, zaprojektowany głównie dla osób starszych – prosty w obsłudze, z dużą klawiaturą, posiadający latarkę i przycisk SOS. W marcu tego roku spółka poinformowała, że sprzedała 200 tys. kart SIM.
Najwięksi operatorzy – Orange, Plus, Era i Play – by nie utracić tej części klientów, też wprowadzili podobne telefony – np. ZTE czy Emporia.
Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. Operatorzy komórkowi walczą o seniorów tylko reklamą
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|