Opera Software ogłosiła przejęcie firmy AdMarvel, Inc., co pozwoli producentowi jednej z alternatywnych przeglądarek rozszerzyć portfolio produktów i usług o precyzyjne usługi reklamowe dla mobilnych produktów Opery oferowanych przez operatorów komórkowych i innych partnerów.
Firma AdMarvel, z siedzibą w San Mateo w Kalifornii została założona w 2006 r, a dzisiaj posiada szeroką bazę partnerów biznesowych na całym świecie. AdMarvel stara się uczynić mobilną reklamę otwartym ekosystemem z bardziej precyzyjnym sposobem badań efektywności, łatwiejszym zarządzaniem oraz optymalizacją ruchu i dochodów.
Usługi AdMarvela mają być dostosowane do potrzeb wydawców, deweloperów i operatorów komórkowych, umożliwiając im kontrolę efektywności, zaś agencjom i sieciom reklamowym mają pozwolić zoptymalizować swoje wyniki. Działają w internecie mobilnym, WAP-ie, poprzez SMS-y i aplikacje
- W naszej dynamicznej branży reklama mobilna reprezentuje interesującą szansę długoterminowych dochodów. Każdego miesiąca prawie 50 mln ludzi łączy się z siecią przy użyciu Opery Mini w telefonie komórkowym, a według nas razem z AdMarvelem możemy odgrywać istotną rolę w rozwoju mobilnej reklamy – powiedział Lars Boilesen, prezes Opera Software.
W przyszłości połączenie platformy AdMarvela z przeglądarką Opery i platformą widgetów ma stworzyć nową platformę, w której lokalni i globalni reklamodawcy będą mogli mogą wchodzić w interakcje z mobilnymi odbiorcami korzystającymi z różnych narzędzi.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*