Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Sieć hipermarketów TESCO przymierza się do dystrybucji aplikacji komputerowych pod własną marką. Bardziej niż prawdopodobne jest, że do czekolad, woreczków do żywności i wielu innych produktów z napisem Tesco, dołączą narzędziowe programy komputerowe.

Jak informuje DowJonesNewswires, w skład specjalnie przygotowanych aplikacji wejdą: program typu Office, dwa programy związane z bezpieczeństwem komputera (m.in. antywirus), program do zarządzania finansami osobistymi, do nagrywania płyt CD/DVD oraz program do edycji zdjęć.

Każdy z nich będzie kosztować mniej niż 20 funtów, czyli, dla porównania, znacznie mniej niż np. pakiet Office Microsoftu, za który trzeba zapłacić obecnie równowartość 300 funtów.

Produkty mają być dostępne w ponad 100 sklepach Tesco od października w Wielkiej Brytanii i będą sprzedawane m.in. jako dodatek do sprzętu komputerowego i na specjalnej stronie internetowej marketu Tesco.

Czy obok tanich linii lotniczych, tanich stacji benzynowych, nadchodzi era taniego oprogramowania komputerowego? Tanie nie znaczy gorszej jakości i jeżeli tylko jakość tych programów będzie zadowalająca, być może wpłynie to na poważne zmiany w cenach.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Więcej w tym temacie: