Wraz z rozwojem internetu zmienił się także rynek reklamowy. Coraz więcej kampanii przenosi się w całości do sieci, skupiając się na reklamie w wyszukiwarkach internetowych oraz mediach społecznościowych.
Mimo wszystko nie warto jednak zaniedbywać reklamy również w realnym świecie. Trzeba tylko szukać na nią ciekawych, niebanalnych pomysłów. Jednym z nich może być odzież reklamowa. Odpowiednie nadruki na ubraniach mogą być nośnikiem nienachalnej i skutecznej reklamy. Jak jednak odpowiednio dobrać taką odzież?
Zamówienie ubrań reklamowych nie nastręcza dziś żadnych trudności - wiele sklepów oferuje nie tylko samą odzież, ale również od razu wykonuje na niej nadruki. Trzeba przy tym pamiętać o dwóch podstawowych kwestiach.
Po pierwsze, muszą to być ubrania wysokiej jakości. Odzież wykonana niestarannie, która szybko się zniszczy, tylko zniechęci do firmy. Dotyczy to szwów, materiałów, ale również nadruku - nie może odpadać po dwóch praniach.
Po drugie, nadruk musi być odpowiednio wkomponowany w odzież. Choć reklamodawcy zależy, by był jak najbardziej widoczny, nie może nachalnie rzucać się w oczy i dominować wizualnie nad resztą ubrania. Osoba obdarowana odzieżą reklamową to nie słup ogłoszeniowy. Nadruk musi być dostrzegalny, ale możliwie dyskretny.
Dziś nadruk reklamowy można umieścić właściwie na każdym rodzaju odzieży. Kilka elementów garderoby sprawdza się jednak w tej roli lepiej niż inne.
Klasyczne T-shirty reklamowe często rozdaje się w czasie imprez sportowych czy kulturalnych. W związku z tym weszły już do reklamowej tradycji. To uniwersalny gadżet - koszulki ubierają osoby w każdym wieku.
By się czymś wyróżnić, można wybrać T-shirt o ciekawym kroju lub koszulkę polo. Oprócz standardowych bawełnianych modeli dostępne są też reklamowe koszulki sportowe. To produkty z poliestrowych, termoaktywnych tkanin, idealne dla aktywnych osób.
Kolejna uniwersalna propozycja. Polary mają szansę na skuteczne reklamowanie firmy, bo przydają się niemal o każdej porze roku. Wiosną i jesienią to stały punkt ubioru wielu ludzi, ale sprawdzają się także w chłodniejsze dni latem oraz w czasie łagodnych zim.
Polary reklamowe zapewniają także większą powierzchnię na nadruk niż koszulka. W tym przypadku jesteśmy jednak nieco ograniczeni przy skomplikowanych nadrukach - wiele technik znakowania odzieży nie poradzi sobie z polarem. Do wyboru zostają głównie haftowane wzory oraz naszywki.
Rynek odzieży reklamowej w ostatnich latach szturmują także softshelle. To kolejny element ubioru, który świetnie sprawdza się w chłodniejsze dni. Oprócz atutów, którymi wyróżniają się polary, lepiej powstrzymuje wilgoć i wiatr. Stanowi także ważny element ekwipunku w czasie pieszych wycieczek.
Jednocześnie sofsthelle są nieco bardziej eleganckie niż polary. To dość kosztowny podarunek, więc osoba, która go otrzyma, tym chętniej będzie go zakładać. Softshell reklamowy dobrej jakości pomoże zatem nie tylko w reklamie firmy, ale i budowaniu jej pozytywnego wizerunku.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|