1 października br. uruchomiono nową wersję portalu O2.pl. Jest to obecnie produkt łączący w sobie cechy aplikacji mobilnej, serwisu internetowego i elementy charakterystyczne dla social mediów - z funkcjonalnościami dostępnymi już z poziomu strony startowej.
Nowe O2 to tzw. single-page-app - nie portal, nie serwis internetowy, a pełnoprawna aplikacja - informują przedstawiciele Grupy WP. Konstrukcja single-page-app pozwala na jednoczesną konsumpcję wielu różnych typów treści; np. streamu telewizyjnego i zdjęć. Jako aplikacja webowa O2 nie wymaga odświeżania - treści dostarczane są dynamicznie, a całą stronę zaprojektowano tak, by nieustannie angażować czytelnika. Użytkownik przy pierwszym kontakcie z nowym O2 może zdefiniować interesujące go obszary tematyczne - niektórych jednak pominąć nie może (działów hot, news, rozrywki i humoru).
O2 podzielono na dwie kolumny. Pierwsza to zasilany w dużej mierze treściami z social mediów feed. Druga dedykowana jest materiałom redakcyjnym. Trzy interaktywne rogi witryny umożliwiają natychmiastowy dostęp do rozrywki: TV online, radia Open FM oraz quizów, czwarty – do poczty elektronicznej.
Twórcy serwisu chcą serwować czytelnikom – konsumującym dziś media na wielu ekranach, symultanicznie – najważniejsze informacje w skondensowanej formie. Stąd częste odwołania do wizualnych formatów: infografik, plansz, wideo, short newsów, cytatów.
Wprowadzeniu nowego O2 towarzyszą rebranding marki, nowe logo i kampania wizerunkowa pod hasłem „O2. Serce internetu”.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Armin van Buuren – najbardziej niebezpieczne nazwisko w internecie (infografika)