Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Design aplikacji mobilnych, kampanii marketingowych, czy projektowanie butów w sieci – o tym i nie tylko będzie mowa już 25 lutego na KielceCom Design.

Po raz pierwszy w tym roku odbędzie się spotkanie pt. KielceCom. Tematem przewodnim będzie szerokie podejście do designu, dzięki czemu każdy powinien znaleźć coś dla siebie.

Jako pierwszy wystąpi Michał Gałubiński z Thoke design, który opowie o tym, czy da się przygotować dobry design. Czyli jak podejść do projektowania dla klientów, aby wycisnąć maksimum wiedzy i umiejętności a jednocześnie zadowolić klienta.

Tuż po nim zobaczymy Michała Koseckiego dyrektora kreatywnego PlaceChallenge. W swojej prezentacji będzie starał się odpowiedzieć na pytanie: "Kafelki to i ja umiem narysować - czy graficy stali się zbędni?" – wystąpienie przygotowane specjalnie z myślą o zainteresowanych Windows 8.

Później na scenę zaprosimy Aleksandrę Jarośkiewicz, pomysłodawczynię i współtwórcę Fun in Design, portalu na którym każdy może zaprojektować swoje wymarzone buty. Przedstawi na czym polega "Przeniesienie procesu kreacji z producenta na klienta".

Na koniec wystąpi Mateusz Tokarski, współzałożyciel i dyrektor kreatywny agencji email marketingowej Sendingo z Grupy Divante. Nadzoruje powstawanie kampanii dla kluczowych klientów i opowie nam jak wygląda proces projektowy konwertującego mailingu.

Organizatorem wydarzenia jest firma Com Creation, a partnerem organizacyjnym Kino Fenomen.

Zainteresowane osoby zapraszamy 25 lutego do Kino Fenomen ul. ks. Piotra Ściegiennego 4 w Kielcach. Rejestracja na wydarzenie na stronie www.kielcecom.pl. Udział jest bezpłatny.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *