Powstało nowe narzędzie do monitorowania mediów społecznościowych i routingu. System niedługo ma brać pod uwagę stany emocjonalne polskojęzycznych użytkowników.
reklama
W ostatnim czasie pojawiło się kilka ofert firm zajmujących się monitoringiem mediów społecznościowych. Ze względu na rosnącą popularność Facebooka pod uwagę biorą ten serwis m.in. BrandoMetr i NewsPoint, o czym pisaliśmy we wrześniu i październiku.
Dzięki współpracy Interactive Intelligence i Buzzient powstało narzędzie do monitoringu, routingu i raportowania zawartości mediów społecznościowych. Klient może otrzymywać cyklicznie raporty, które zostaną przefiltrowane i wysłane do odpowiedniego działu w firmie za pośrednictwem e-maila.
Zawartość serwisów społecznościowych jest monitorowana pod kątem zdefiniowanych słów kluczowych, które mogą dotyczyć nazw produktów lub usług. Treści są oceniane od -1500 do 1500 punktów, tym samym dzieli się je na trzy stany: pozytywny, negatywny oraz neutralny.
Wspólny wysiłek obu firm pozwala na monitoring takich mediów, jak Facebook, LinkedIn, MySpace, Twitter, YouTube, blogi, serwisy Wiki i fora internetowe.
Narzędzie działa w Stanach Zjednoczonych i krajach Unii Europejskiej. Rozwiązanie rozpoznaje treści w ponad 60 językach, stany emocjonalne w języku angielskim, francuskim i niemieckim. W najbliższym czasie ma zostać uwzględniony także język polski.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|