Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

BrandoMetr bierze Facebooka pod kontrolę

30-09-2010, 09:14

Narzędzie monitoringu mediów społecznościowych objęło swoim zasięgiem Facebooka. W reakcji na wzrost popularności portalu twórcy BrandoMetru wprowadzili do monitorowanych zasobów treści udostępniane publicznie, wygenerowane przez polskich użytkowników.

BrandoMetr na bieżąco analizuje i udziela informacji o tym, kto, co, kiedy i w jakich okolicznościach powiedział na temat danej marki w internecie. Swoim zasięgiem obejmuje prawie 600 tysięcy blogów, serwisy społecznościowe, największe polskie fora internetowe i grupy dyskusyjne oraz mikroblogi. Według twórców wszystko odbywa się w czasie zbliżonym do rzeczywistego, co ma znacznie ułatwić tzw. trzymanie ręki na pulsie.

>> Czytaj też: Monitorowanie blogów od NetSprint

Sonda
Czy media społecznościowe powinny być monitorowane przez firmy?
  • Tak, to tam tkwią najważniejsze opinie
  • Nie, nie ma tam nic ciekawego
  • Nie mam zdania
wyniki  komentarze

BrandoMetr umożliwia podjęcie natychmiastowej reakcji np. w sytuacji kryzysowej, pozwala śledzić, co konsumenci mówią o konkurencji, a także pomaga mierzyć efekty działań marketingowych. Narzędzie dzięki feedbackowi kilkuset użytkowników testowych od grudnia 2009 przeszło kilka gruntownych zmian.

Brandometr - monitoring mediów społecznościowych i blogów
fot. - Brandometr - monitoring mediów społecznościowych i blogów
- Nieustannie wdrażane są innowacje w reakcji na potrzeby użytkowników - mówi Tomasz Olejnik, brand manager serwisu BrandoMetr.pl. - Ostatnio wprowadzone funkcje to automatyczne określanie tonu wypowiedzi z podziałem na negatywny, neutralny i pozytywny, filtrowanie wyników ze względu na rodzaj źródła, wygodny eksport danych do zewnętrznych plików oraz przydatne statystyki. Zmieniony został także model korzystania z usługi - teraz narzędzie jest każdorazowo konfigurowane dla konkretnego klienta. Pozwala to na optymalizację mechanizmów monitorujących, eliminację wyników niepożądanych oraz dodanie monitorowanych źródeł na życzenie klienta. Ma to na celu zapewnienie maksymalnej skuteczności – podkreśla Olejnik.

Facebook i inne media społecznościowe cieszą się dużym zainteresowaniem firm, które coraz częściej decydują się na prowadzenie w nich kampanii. Narzędzie dedykowane jest brand managerom, działom marketingu, obsługi klienta oraz R&D w firmach, ale także firmom konsultingowym, agencjom PR i marketingowym.

>> Czytaj też: NewsPoint Social Media wprowadza monitoring mikroblogów

Zainteresowane firmy mogą skorzystać z bezpłatnego, siedmiodniowego dostępu do wersji demonstracyjnej.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *