Hardcorowy Koksu jest najpopularniejszym sportowcem na polskich stronach serwisu Facebook. Jego bon moty weszły już na stałe do języka internautów. Według analizy catNapoleon.com Burneika szybciej zyskuje sympatię fanów niż najpopularniejszy dotychczas Mariusz Pudzianowski. Królową serc kibiców jest jednak Justyna Kowalczyk.
reklama
W tym roku na Facebooku sympatię zdobywa wypromowany przez agencję Chariot kulturysta z Las Vegas. Większość krążących w sieci filmików z jego udziałem, strona na Facebooku to dzieło specjalistów od wizerunku zatrudnionych przez producenta suplementów. Nie ulega jednak wątpliwości, że Burneika jest przekonujący. Pojedynek oficjalnych profili z Mariuszem Pudzianowskim wygrywa w cuglach. Ma nie tylko najwięcej fanów, ale także wzbudza większe zainteresowanie wyrażane w komentarzach i liczbie klikniętych "Lubię to”. Widać także wyraźnie rywalizację obu panów o podobnego fana. Obaj wywodzą się ze sportów siłowych. Burneika zamierza iść śladami Pudziana i zapowiada wejście do klatki. Mało tego, zamierza rozpocząć swoją przygodę w MMA od bójki z tym samym ringowym celebrytą - Marcinem Najmanem.
Trochę inaczej przedstawia się zestawienie, gdy weźmiemy pod uwagę wszystkie strony poświęcone sportowi na "polskim" Facebooku. Widać tu jednak, że duże znaczenie ma profesjonalna moderacja fanpage’y. Kocham Football, Kocham Rower, Oficjalna Strona Justyny Kowalczyk, Nike Football Poland to strony, które są częścią kampanii marketingowych dużych firm (odpowiednio: Kia, BGŻ, Polbank, Nike). Strona Justyny Kowalczyk udowadnia także, że prawdziwy sukces może skutecznie konkurować z barwnymi popisami. Jej fanpage nie jest wprawdzie największy, ale ma najwięcej aktywnych użytkowników.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|