Choć to Android jest obecnie najpopularniejszym systemem na smartfonach, deweloperzy nie utracili w związku z tym miłości do konkurencyjnego iOS - poinformowała firma Flurry.
Jak zauważyła firma Flurry analizująca trendy związane z aplikacjami mobilnymi, na każdą nową aplikację stworzoną dla Androida przypadają obecnie aż trzy dla konkurencyjnego iOS.
Co ciekawe, jeszcze rok temu na kadże trzy aplikacje dla urządzeń firmy Apple przypadały dwie przygotowywane z myślą o "Zielonym Robocie". Co więcej, w styczniu tego roku stworzono mniej nowych narzędzi dla Androida niż we wcześniejszych miesiącach, które jednak były swego rodzaju "żniwami" ze względu na okres świąteczny.
Warto zauważyć, że badanie obejmowało wyłącznie deweloperów, którzy wykorzystywali narzędzia należące do Flurry. Zmiany są jednak na tyle wyraźne, że z pewnością przekładają się również na szerszy obraz rynku aplikacji mobilnych. Obecnie Apple może się pochwalić ponad 550 tysiącami narzędzi tego typu przy około 400 tysiącach dostępnych w Android Markecie.
Jak informowaliśmy niedawno, Apple zdecydowało się niedawno jeszcze bardziej podnieść jakość aplikacji dostępnych w swoim App Store, pozbywając się tytułów, które miały imitować popularne narzędzia. Znacznie bardziej liberalny pod tym względem jest Android Market, co zdaniem wielu obserwatorów nie sprzyja tworzeniu dobrego ekosystemu do zakupów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|