SMS-y informujące o nadejściu paczki oraz cena przesyłki zależna od ceny opakowania lub liczby nadanych paczek - to niektóre elementy nowej oferty paczkowej, z której mogą już korzystać klienci Poczty Polskiej.
Najwyraźniej Poczta Polska jest konsekwentna w realizowaniu swojej nowej strategii. W nowej ofercie paczkowej znalazła się m.in. Przesyłka Biznesowa (do 30 kg), która adresowana jest przede wszystkim do sklepów internetowych.
Aby korzystać z tej oferty trzeba podpisać umowę z Pocztą Polską i nadawać przynajmniej 100 przesyłek miesięcznie. Opłata jest uzależniona od liczby nadanych paczek w miesiącu - im więcej paczek nadanych, tym taniej za jedną paczkę. Usługa jest dostępna w wyznaczonych placówkach pocztowych, dostosowanych do obsługi znacznej ilości przesyłek paczkowych.
O cenie nadania Przesyłki Biznesowej decyduje nie waga, ale przede wszystkim rozmiar opakowania. Przesyłka Biznesowa jest nadawana w opakowaniach własnych nadawców, zgodnych z wymiarami podanymi w regulaminie świadczenia usługi.
W tej ofercie dostępna jest tzw. preawizacja - przed doręczeniem przesyłki adresat dostanie wiadomość SMS o tym, że przesyłka będzie w dniu dzisiejszym doręczana. Klient otrzyma także SMS zamiast powtórnego, papierowego awizo. Przygotowanie przesyłki do nadania (wprowadzenie danych przesyłki oraz wydruk nalepki adresowej) będzie wykonywane przy użyciu aplikacji "Elektroniczny Nadawca". W ramach przesyłki biznesowej dostępne będzie także śledzenie przesyłki.
W ofercie pojawiła się też Przesyłka Gabarytowa, która jest ofertą dla Klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm. Również tutaj zrezygnowano z opłaty za wagę przesyłki. Jej ciężar - do 20 kg - nie wpływa na cenę.
Przy paczce gabarytowej klient, kupując opakowanie, ponosi opłatę za nadanie przesyłki: w zależności od wielkości opakowania zapłacimy już od 13,50 zł do 20 zł za usługę Standard. O cenie decyduje też kategoria nadania. Przesyłkę można nadać jako ekonomiczną lub priorytetową. Dostępna jest również opcja pobrania.
Poczta Polska zaprojektowała pięć specjalnych, różniących się rozmiarem opakowań, wykonanych z ekologicznego papieru. Wśród opakowań znajdziemy takie, które doskonale nadają się do wysyłki np. płyt (opakowanie najmniejsze) lub plakatów (opakowanie – tuba). Opakowania dla Przesyłki Gabarytowej będzie można nabyć początkowo w wyznaczonych 600 Urzędach Pocztowych zlokalizowanych w największych miastach Polski.
Przesyłka Gabarytowa - cennik:
Opakowanie (rodzaj przesyłki) | Wymiar opakowania | Cena opakowania wraz z przesyłką |
G1 | 21x15x3 cm |
13,50 zł |
G2 |
32x22,5x10 cm |
14,50 zł |
G3 | 35x30x20 cm |
18 zł |
G4 | 45x35x25 cm |
20 zł |
G5 | 70x10 cm (tuba) | 17 zł |
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*