Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Przynajmniej tylu użytkowników posiada serwis Google+. Jest to liczba blisko 12-krotnie niższa niż w przypadku Facebooka. Cały czas jednak projekt społecznościowy Google'a zyskuje nowych internautów.

Google+ miał w zamyśle jego twórców stanowić konkurencję dla innych serwisów społecznościowych, w tym przede wszystkim dla Facebooka. Miały w tym pomóc znana na całym świecie marka, a także ogromne zasoby finansowe, jakimi Google dysponuje. Ze wszystkich projektów społecznościowych, jakie firma z Mountain View uruchomiła, ten osiągnął największy sukces. Daleko jednak do twierdzenia, że ma on realne szanse na pobicie największego konkurenta.

Czytaj także: Google+: lepsza kontrola nad strumieniami i inne nowości

Udzielenie odpowiedzi na pytanie, ilu użytkowników ma serwis, jest trudne. Firma comScore podzieliła się jednak z serwisem TechCrunch danymi liczbowymi, które dają pewne pojęcie o pozycji Google+. Szacuje się, że w listopadzie liczba unikalnych użytkowników internetu wyniosła na świecie 1,44 mld. Wśród serwisów społecznościowych bezapelacyjnie prowadzi Facebook z liczbą 793 mln użytkowników. Na drugim miejscu znajduje się Twitter (167,9 mln), podium zamyka LinkedIn (94,8 mln). Google+ znajduje się na miejscu czwartym - unikalna liczba użytkowników to 66,8 mln.

comScore podkreśla jednak, że wynik ten uwzględnia wyłącznie ruch do domeny plus.google.com. Trzeba pamiętać, że od momentu premiery Google systematycznie integruje serwis z innymi swoimi produktami, by zwiększyć jego zasięg. Miesiąc wcześniej do domeny skierowanych zostało 65 mln unikalnych użytkowników. Serwis zyskuje więc nowych internautów. Czy jednak nie dzieje się to zbyt wolno, zwłaszcza w porównaniu z konkurencją?

Czytaj także: Google+ wkrótce ułatwi tagowanie zdjęć


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: TechCrunch