Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wirtualna Polska strategicznym partnerem Nokaut.pl

08-12-2011, 18:17

Nawet o 500 tys. użytkowników miesięcznie ma wzrosnąć popularność porównywarki cen Nokaut.pl dzięki współpracy z Wirtualną Polską. Firmy wierzą w owocną współpracę.

robot sprzątający

reklama


Umowa z Wirtualną Polską dla Nokaut.pl ma stanowić okazję dotarcia do jeszcze większego grona osób robiących zakupy w sieci. Współpraca z WP ma być również pomóc w budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku porównywarek cen.

Czytaj też: Grupa Nokaut rusza po pieniądze

- Cieszymy się, że Wirtualna Polska dostrzegła potencjał biznesowy naszej porównywarki i jesteśmy przekonani, że przyniesie to wymierne korzyści wszystkim użytkownikom sieci, łącząc w jednym miejscu jeszcze większą liczbę ofert sklepów internetowych - komentuje Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut, właściciela Nokaut.pl.

W ramach kontraktu od 1 marca 2012 roku Zespół Sprzedaży Rozwiązań E-commerce WP oraz Dział Sprzedaży dla Sieci Reklamowej AdTotal portalu zajmą się również wsparciem sprzedaży powierzchni reklamowej w porównywarce cen należącej do Grupy Nokaut.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *