Nawet o 500 tys. użytkowników miesięcznie ma wzrosnąć popularność porównywarki cen Nokaut.pl dzięki współpracy z Wirtualną Polską. Firmy wierzą w owocną współpracę.
reklama
Umowa z Wirtualną Polską dla Nokaut.pl ma stanowić okazję dotarcia do jeszcze większego grona osób robiących zakupy w sieci. Współpraca z WP ma być również pomóc w budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku porównywarek cen.
- Cieszymy się, że Wirtualna Polska dostrzegła potencjał biznesowy naszej porównywarki i jesteśmy przekonani, że przyniesie to wymierne korzyści wszystkim użytkownikom sieci, łącząc w jednym miejscu jeszcze większą liczbę ofert sklepów internetowych - komentuje Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut, właściciela Nokaut.pl.
W ramach kontraktu od 1 marca 2012 roku Zespół Sprzedaży Rozwiązań E-commerce WP oraz Dział Sprzedaży dla Sieci Reklamowej AdTotal portalu zajmą się również wsparciem sprzedaży powierzchni reklamowej w porównywarce cen należącej do Grupy Nokaut.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|