Coraz więcej polskich profilów na Facebooku przekracza magiczną liczbę stu tysięcy fanów. Najpopularniejszy polski fan page - Demotywatory - zbliża się do granicy milionowego fana, wynika z raportu Fanpage Trends za październik 2011 r. przygotowanego przez zespół Fanpage Trender.
Z danych Fanpage Trends za październik 2011 r. wynika, że wśród dziesięciu najpopularniejszych polskich stron na Facebooku znalazły się kolejno: Demotywatory, Kuba-Wojewódzki, Kocham spać, Allegro, kocham swoje łóżko, Nie chce mi się, Papierosy są do dupy, Nienawidzękomarów!!!, Nie mów do mnie z rana i Król Julian. Liczba fanów tych stron zaczyna się od pół miliona do niespełna miliona dla Demotywatorów.
Na najbardziej zaangażowanych fanów wśród stron komercyjnych mogą liczyć Demotywatory. Angażuje się tu niemal 80 tys. fanów, co stanowi 8 proc. wszystkich. Kolejne miejsca pod tym względem zajmują: Serce i Rozum (fan page Telekomunikacji Polskiej, który angażuje niemal 40 tys. fanów), Pezet (strona muzyka ma ponad 22 tys. zaangażowanych fanów) i Legia Warszawa (prawie 21 tys. aktywnych fanów, co stanowi aż 22 proc. wszystkich jej fanów).
W kategorii alkohole najwięcej, bo 112 tys. fanów, notuje fan page Sobieski Vodka Poland, w kategorii banków – BZ WBK (prawie 30 tys. fanów), w e-commerce – Allegro, które ma niemal 560 tys. fanów. W kategorii gadżety liderem jest NokiaPoland ze 140 tys. fanów. Spośród marek kosmetyków prowadzi Nivea Polska ze 125 tys. fanów, a w kategorii prasa – Gazeta Wyborcza z wynikiem 75 tys. Wśród samochodów prym wiedzie KIA Motors Polska z 35 tys. fanów. Duże przyrosty liczby fanów odnotowały w październiku strony Allegro, Tylko Muzyka, Reserved i Play.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|