Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Popularne strony Facebooka w październiku 2011

19-11-2011, 23:44

Coraz więcej polskich profilów na Facebooku przekracza magiczną liczbę stu tysięcy fanów. Najpopularniejszy polski fan page - Demotywatory - zbliża się do granicy milionowego fana, wynika z raportu Fanpage Trends za październik 2011 r. przygotowanego przez zespół Fanpage Trender.

Z danych Fanpage Trends za październik 2011 r. wynika, że wśród dziesięciu najpopularniejszych polskich stron na Facebooku znalazły się kolejno: Demotywatory, Kuba-Wojewódzki, Kocham spać, Allegro, kocham swoje łóżko, Nie chce mi się, Papierosy są do dupy, Nienawidzękomarów!!!, Nie mów do mnie z rana i Król Julian. Liczba fanów tych stron zaczyna się od pół miliona do niespełna miliona dla Demotywatorów.

Najpopularniejsze strony polskojęzyczne na Facebooku w październiku 2011
fot. Fanpage Trends, październik 2011 - Najpopularniejsze strony polskojęzyczne na Facebooku w październiku 2011
Wśród polskojęzycznych, komercyjnych stron na Facebooku pierwsza „dziesiątka” to: Demotywatory, Kuba-Wojewódzki, Allegro, Radio Eska, Serce i Rozum, Reserved, Filmweb, Cropp, House oraz I … music. W czołowej dziesiątce znalazły się aż trzy marki odzieżowe (Reserved, Cropp i House) – liczba fanów na ich stronach przekracza 400 tys.

Czytaj też: Uważaj z przydzielaniem praw administracyjnych na Facebooku (wideo)

Na najbardziej zaangażowanych fanów wśród stron komercyjnych mogą liczyć Demotywatory. Angażuje się tu niemal 80 tys. fanów, co stanowi 8 proc. wszystkich. Kolejne miejsca pod tym względem zajmują: Serce i Rozum (fan page Telekomunikacji Polskiej, który angażuje niemal 40 tys. fanów), Pezet (strona muzyka ma ponad 22 tys. zaangażowanych fanów) i Legia Warszawa (prawie 21 tys. aktywnych fanów, co stanowi aż 22 proc. wszystkich jej fanów).

W kategorii alkohole najwięcej, bo 112 tys. fanów, notuje fan page Sobieski Vodka Poland, w kategorii banków – BZ WBK (prawie 30 tys. fanów), w e-commerce – Allegro, które ma niemal 560 tys. fanów. W kategorii gadżety liderem jest NokiaPoland ze 140 tys. fanów. Spośród marek kosmetyków prowadzi Nivea Polska ze 125 tys. fanów, a w kategorii prasa – Gazeta Wyborcza z wynikiem 75 tys. Wśród samochodów prym wiedzie KIA Motors Polska z 35 tys. fanów. Duże przyrosty liczby fanów odnotowały w październiku strony Allegro, Tylko Muzyka, Reserved i Play.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *