SMS-y i rozmowy to już przeszłość. Teraz liczy się zupełnie inna technologia. Polscy operatorzy komórkowi liczą na wielkie zyski z dostępu do sieci przez telefon. Czekają nas więc wielkie promocje mobilnego internetu.
W działach marketingu największych operatorów komórkowych na polskim rynku wre. Spece od marketingu zastanawiają się, czym przyciagnąć klientów przez najbliższe 12 miesięcy. Wprawdzie połączenia głosowe i SMS-y wciąż są fundamentem ich działalności, jednak z czasem przestaną być głównym źródłem zysków. Gracze stawiają na mobilny internet. Dlatego w tym roku klienci będą mogli przebierać w ofertach i nowych usługach.
Zasada jest prosta: im bardziej powszechny, szybszy i tańszy internet bezprzewodowy, tym częściej łączymy się z siecią. Co za tym idzie – więcej wydajemy na usługi internetowe. Szefowie firm telekomunikacyjnych są zgodni – szybki bezprzewodowy internet to jeden z najważniejszych czynników stymulujących rozwój telekomunikacyjnego rynku. (...)
Dziś w Polsce z mobilnego internetu korzysta 3 mln osób. Firma badawcza Audytel twierdzi, że za pięć lat będzie to być 8 mln, a Nokia Siemens Network Polska uważa, że nawet 27 mln. Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Grupy TP, powołuje się na najnowsze badania, według których w sektorze internetu mobilnego penetracja dla Polski wynosi już 5,5 proc. i wyprzedziliśmy takie kraje, jak Hiszpania, Francja, a nawet Niemcy.
Potwierdzają to analitycy. "Trend ten utrzyma się, bo powstają nowe sieci szerokopasmowe. Rozpoczynają się też inwestycje w sieci bezprzewodowego dostępu do internetu w technologii HSPA+ i LTE. Daje to perspektywy średniorocznego rozwoju rynku na poziomie 3 proc. rok do roku w ciągu najbliższych 5 lat" - mówi Emil Konarzewski, partner zarządzający w firmie Audytel.
Więcej szczegółów w serwisie Dziennik.pl w artykule pt. Polscy operatorzy stawiają na internet
Michał Fura
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|