Europejska marka Trusted Shops gwarantująca bezpieczne zakupy w internecie wchodzi do Polski. Na współpracy mają zyskać nie tylko klienci, ale także właściciele sklepów internetowych.
Trusted Shops jest europejskim znakiem jakości wydawanym sklepom internetowym już od 1999 roku. Daje on klientom Gwarancję Zwrotu Pieniędzy w przypadku jakichkolwiek uchybień po stronie sklepów. W Europie już ponad 8000 internetowych sprzedawców jest objętych certyfikatem Trusted Shops, który świadczy o spełnieniu przez sklep ponad 100 kryteriów niezawodności.
- Aż 64,1% klientów internetowych podaje brak zaufania do sklepu jako powód rezygnacji z zakupów w internecie. Na tę potrzebę poczucia bezpieczeństwa w czasie transakcji odpowiada właśnie Znak Jakości Trusted Shops – tłumaczy Jean-Marc Nöel, założyciel i prezes Trusted Shops GmbH.
W Polsce działa już Program Ochrony Kupujących Ceneo. Najważniejszym punktem programu jest wypłacanie rekompensat użytkownikom, którzy nie otrzymali zakupionego towaru bądź otrzymali towar niezgodny z zamówieniem. W przypadku salonów Komputronik gwarancja obejmuje 10 tys. zł.
- W przeciwieństwie do innych programów ochrony kupującego obecnych w Polsce w przypadku Trusted Shops nie ma żadnych ograniczeń co do kwot - tłumaczy Magdalena Górak z Trusted Shops.
Klienci dokonujący zakupów w sklepie objętym certyfikatem mają zapewnione całkowite bezpieczeństwo finansowe dzięki gwarancji zwrotu pieniędzy. Mogą też liczyć na wsparcie zespołu Trusted Shops w procesie rozstrzygania sporów ze sklepem – chociażby w przypadku braku dostawy lub jej opóźnienia.
- Sprzedawcy internetowi korzystają z przynależności do programu na równi z klientami. Jak dowodzą badania przeprowadzone wśród sklepów ze Znakiem Jakości Trusted Shops, ich właściciele mogą liczyć na częstsze o średnio 9,8% umowy kupna, wyższą o około 2,7% wartość koszyka, właśnie dlatego, że poczucie bezpieczeństwa finansowego zdecydowanie zwiększa chęć zakupu – komentuje Piotr Jarosz, Country Manager Trusted Shops na Polskę.
Wejście marki Trusted Shops na rynek polski jest elementem szerszej, międzynarodowej strategii ekspansji na rynkach europejskich. Obecnie marka Trusted Shops z powodzeniem funkcjonuje już w takich krajach, jak Niemcy, Szwajcaria, Austria, Francja i Wielka Brytania. Kolejnym krokiem w planach marki jest wejście na rynki hiszpański i holenderski.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|