Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Czym jest tajemniczy produkt Microsoftu?

04-08-2010, 12:59

Gigant z Redmond po przygodzie z telefonami Kin nie może sobie pozwolić na kolejną nieudaną premierę. Tym razem firma próbuje zbudować napięcie i nowe urządzenie prezentuje... po kawałku.

robot sprzątający

reklama


Microsoft udostępnia informacje o swoim nowym urządzeniu za pośrednictwem konta na Twitterze, gdzie do tej pory pojawiły się dwie grafiki. Połączone w całość dają obraz (prawdopodobnie) tylnej obudowy urządzenia, z niewielkim logo firmy na dole.

>>Czytaj także: Microsoft musi mieć tablety z Windows 7

Tajemnicze urządzenie Microsoftu
fot. Microsoft - Tajemnicze urządzenie Microsoftu
Wśród internautów pojawiło się już co najmniej kilka ciekawych propozycji dotyczących tajemniczego urządzenia. Nikt nie byłby zdziwiony, gdyby po nieudanym Kin Microsoft spróbował jeszcze raz swoich sił na rynku smartfonów. Tym razem ucząc się na wcześniejszych błędach, mógłby zaprezentować urządzenie bardziej wydajne i ciekawsze wizualnie.

Równie prawdopodobne jest to, że produktem na fotografiach jest tablet, który jak niedawno informowaliśmy w Dzienniku Internautów, jest dla giganta z Redmond priorytetem. W tym przypadku jednak tak szybkie udostępnienie urządzenia byłoby prawdziwą sensacją. 

Inne tropy prowadzą do kolejnej wersji Zune, czyli przenośnego odtwarzacza multimediów. Nie jest to już prawdopodobnie jedno z urządzeń, które dokonałoby przełomu na rynku, jednak podobnie jak w przypadku iPoda Touch od Apple, mogłoby stanowić jedno z wielu źródeł zysku.

Trudno przewidzieć, co tym razem przygotował dla nas Microsoft. Może jest to rewolucyjny telefon, a może zwyczajnie touchpad opracowany w odpowiedzi na Magic Trackpad

>> Czytaj także: iPad się przegrzewa, Apple pozwana


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: PC World, Twitter