Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

20 miliardów wiadomości na Twitterze

31-07-2010, 19:58

Twitter pomimo upływu kolejnych lat wciąż coraz szybciej zyskuje nowych użytkowników. Jak się okazuje, nowych wiadomości w serwisie przybywa w prawdziwie lawinowym tempie.

Według serwisu GigaTweet Twitterowi udało się dziś przekroczyć liczbę 20 miliardów wpisów. Tak ogromną wartość osiągnięto już w dwa miesiące po tym, jak w serwisie znajdowało się 15 miliardów "statusów", natomiast ostatnie 10 miliardów udało się zgromadzić w około pięć miesięcy, o czym pisaliśmy w Dzienniku internautów na początku roku. 

>> Czytaj także: Meksyk: Chcą kontroli nad Twitterem 

Sonda
Posiadasz konto na Twitterze?
  • Tak
  • Nie
  • Nie wiem
wyniki  komentarze

Jedno jest szczególnie widoczne - machina Twittera rozpędziła się na dobre. Według przewidywań, gdyby utrzymać aktualną prędkość przybywania wiadomości, kolejne 10 miliardów udałoby się zdobyć miesiąc szybciej niż poprzednio. Bardzo prawdopodobne jest jednak, że dojdzie do tego nie w 120 dni, lecz znacznie szybciej, użytkowników Twittera wciąż bowiem lawinowo przybywa.

Historyczny status
fot. Twitter - Historyczny status
Należy pamiętać, że GigaTweet nie jest oficjalnym serwisem należącym do twórców Twittera, do tej pory jednak podawane przez niego informacje pokrywały się z tymi przekazywanymi przez deweloperów projektu. Przypomnę, że niedawno świętował także Facebook, który zdobył już ponad pół miliarda użytkowników. Serwisy społecznościowe stały się w ostatnich latach latach prawdziwą siłą, która w przyszłości może zagrozić nawet Google.

20-miliardowy status na Twitterze został napisany po japońsku, jednak jest to na tyle skomplikowany język, że z jego przetłumaczeniem nie radzi sobie nawet Tłumacz Google.

>> Czytaj więcej o Twitterze w DI


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *