Już 425,6 tys. klientów korzysta z szerokopasmowego dostępu do internetu od UPC - poinformowała spółka przy okazji przedstawienia wyników sprzedażowych za II kwartał 2009 roku. Spółka może pochwalić się wzrostem liczby klientów dostępu do internetu oraz telewizji cyfrowej. Prawdopodobnie jednak zmalała liczba klientów usług telefonicznych.
UPC Polska po II kwartale 2009 r. ma 425,6 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu, 160,8 tys. klientów usługi telefonicznej, ponad milion klientów telewizji kablowej, w tym 160,4 tys. telewizji cyfrowej. Największy przyrost liczby abonentów zanotowała Telewizja Cyfrowa UPC.
W ciągu drugiego kwartału 2009 r. baza klientów usług szerokopasmowego dostępu do internetu wzrosła o 15,1 tys. Zdaniem UPC, wzrost sprzedaży jest m.in. konsekwencją udostępnienia w kwietniu br. nowego portfolio usług internetowych, w ramach którego operator udostępnił internet o prędkości do 30 Mb/s w stronę klienta.
Drugi kwartał przyniósł również wzrost liczby abonentów najmłodszej usługi UPC Polska – telewizji cyfrowej. Od końca marca do 30 czerwca br. wyniósł on 37,8 tys. Na koniec II kwartału 2009 r. z usług telefonicznych UPC Polska korzystało 160,8 tys. abonentów. Operator niestety nie poinformował, jaka była zmiana liczby klientów usług telefonicznych.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|