Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Właściciel serwisu AOL, pisma Time, stacji CNN i HBo oraz wytwórni filmowej Warner Bros. stracił w 2008 roku 16 miliardów dolarów. Firma jednak z optymizmem patrzy w przyszłość.

Największy koncern medialny świata - Time Warner - stracił w 2008 roku 16 miliardów dolarów. Mimo wzrostu przychodów z 46,5 do 47 mld dolarów, nie udało się wypracować zysku. W dużej mierze jest to "zasługa" segmentu telewizji kablowej, gdzie firma straciła aż 11,8 mld dolarów.

Aż 20-procentowy spadek przychodów - o miliard dolarów - zanotowało internetowe ramię koncernu, America Online (AOL). Powodem tego jest zmniejszenie liczby abonentów usługi pocztowej, a także mniejsze wpływy z reklam.

Także niższe niż przed rokiem okazały się przychody z działalności filmowej oraz wydawniczej. Time Warner tłumaczy to mniejszą liczbą filmów, które wyszły z wytwórni Warner Bros. Entertainment. Niższa okazała się także sprzedaż płyt DVD.

Najbardziej znane marki koncernu Time Warner to:

  • AOL, Netscape, Winamp
  • HBO, Cinemax, CNN, Cartoon Network
  • Warner Brothers, Hanna-Barbera, Looney Tunes
  • Time, Fortune, People, Marie Claire

Przedstawiciele firmy zapewnili jednak, że będą dążyć do poprawy wyników w tym roku.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Zaprojektuj swój ogród

Źródło: Time Warner