Najchętniej kupowane na przełomie lipca i sierpnia 2009 notebooki kosztowały od 2 do 3 tys. zł. Klienci Komputronika preferowali notebooki wyposażone w procesory Intel Pentium Dual-Core T4200, taktowane zegarem 2.0 GHz. Standardowa przekątna ekranu nie przekraczała 16 cali. Kupujący dużą wagę przywiązywali do funkcji związanych z odtwarzaniem filmów oraz gier.
reklama
W lipcu nie malało zainteresowanie notebookami, które pod względem tempa sprzedaży wypadły znacznie lepiej od komputerów stacjonarnych. To efekt szybko wzrastającej wydajności, znakomitych walorów multimedialnych i coraz bardziej atrakcyjnego wzornictwa - twierdzą przedstawiciele firmy Komputronik.
Cztery, spośród pięciu najchętniej kupowanych w maju laptopów, dysponowały łączami HDMI oraz zewnętrznym układem graficznym, zaś normą stały się: wbudowana kamera oraz mikrofon, jak też karta do komunikacji bezprzewodowej. Wszystkie notebooki z pierwszej piątki wyposażone były także w system operacyjny Windows Vista Home Basic lub Premium.
W okresie od 15 lipca do 15 sierpnia br. w sieci salonów Komputronik oraz internetowym sklepie firmy najbardziej popularnymi notebookami okazały się:
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*