Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Listy Czytelników

Do redakcji Dziennika Internautów dotarło kilka skarg dotyczących problemów z funkcjonowaniem serwisu fora.pl pozwalającego internautom na darmowe założenie i prowadzenie własnego forum. Właściciel serwisu, firma GG Network, dopiero po upływie miesiąca uporał się z usterką.

Sytuację lepiej wyjaśnia e-mail od jednego z Czytelników Dziennika Internautów:

Jest to jeden z największych serwisów tego typu, który ciągnie krocie za reklamę w postaci uciążliwych bannerów, linków i animacji flash na forach użytkowników. Do tej pory mimo wszystko współpraca odpowiadała obydwu zainteresowanym stronom, jednak od pewnego czasu, a teraz konkretnie od 16 czy 18 stycznia 2010, serwis zaczął znacząco zaniedbywać użytkowników. Na forach wciąż wyskakują błędy. Nie działają podstawowe funkcje, które odstraszają potencjalnych klientów.

Z czym konkretnie były problemy, możemy się dowiedzieć z listu innego Czytelnika:

Nie pokazywane są statystyki obecności na forum, problemy z wyświetlaniem wiadomości. Ogólnie coś z ciasteczkami też jest uszkodzone. Fora działają, lecz to działanie jest bardzo utrudnione. Stało się to po tym, jak serwis wprowadził kolejny sposób na reklamę, umieszczając linki w dolnej części każdego forum. (...) Większość z chęcią by się przeniosła w inne miejsca, lecz musielibyśmy zaczynać od nowa. Na forach mających po paręnaście tysięcy postów to ogromna strata, bo serwis nikomu bazy danych nie udostępnia :(

Czytelnicy narzekali również na opieszałą reakcję obsługi serwisu i brak informacji o postępach w usuwaniu awarii. Dziennik Internautów zwrócił się pod koniec ubiegłego tygodnia do właściciela fora.pl - firmy GG Network - z prośbą o komentarz.

W piątek skontaktował się z nami Jarosław Rybus, rzecznik prasowy spółki, który krótko poinformował: Usterka została usunięta, a w stosunku do osoby za nią odpowiedzialnej wyciągnęliśmy ostre konsekwencje służbowe. Z listu wynikało, że stało się to tuż przed podjęciem przez nas interwencji (w przeddzień wysłania e-maila potwierdziliśmy u osób, które zgłosiły problem, że serwis fora.pl nadal nie funkcjonuje jak należy).

- Przepraszamy użytkowników za te niedogodności i zrobimy wszystko, aby się nie powtórzyły - zapewnił Jarosław Rybus.

Czy opisane wyżej problemy odeszły już w niebyt? Poprosiliśmy naszych Czytelników o sprawdzenie tego i podzielenie się swymi uwagami. Z uzyskanych przez nas informacji wynika, że pozostały jeszcze tylko błędy typu 404 i drobniejsze usterki (piszą o nich użytkownicy serwisu na nieoficjalnym forum pomocy technicznej - www.forum.fora.pl). Jak informuje Czytelnik:

Zapewne nie są one na wszystkich serwerach i nie zauważyłem ich ze swojej strony zbyt często. Choć bywają. Niestety były one zawsze. Serwis wprowadza coraz to nowsze formy reklam, które coraz bardziej są uciążliwe i jesteśmy nękani tego typu błędami ciągle.

Potwierdza to inna osoba, która zgłosiła nam wcześniej problem, dodając przy tym:

Z jednej strony stoi fakt darmowości serwisu, bo przecież czego my możemy wymagać, darowanemu koniowi się w zęby nie zagląda. Z drugiej - bardzo mile widziana jest jakakolwiek krzta kultury i dialog z użytkownikami. Nie ma żadnych informacji o terminie naprawy, czas oczekiwania na nią był bardzo długi, maile użytkowników są ignorowane.

Miejmy nadzieję, że pracownicy GG Network wezmą sobie te uwagi do serca.

>> Czytaj także: GG będzie dostawcą poczty


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DI24.pl

UWAGA: UWAGA: Wybrane listy, przesłane do redakcji Dziennika Internautów, publikujemy, by umożliwić ich autorom dotarcie do szerszego grona odbiorców. Czytelnicy mogą podzielać zawarte w nich poglądy lub mieć odmienne zdanie - zachęcamy do wyrażania swoich opinii w komentarzach. Treści publikowanych listów mogą zawierać prywatne poglądy internautów, które nie odzwierciedlają poglądów redakcji DI. Listy prosimy kierować na adres: listy@di.com.pl