Wraz z początkiem kwietnia w sklepie internetowym Merlin.pl uruchomiono dział z modą. Firma chce w ten sposób powiększyć swój udział w rynku e-commerce.
reklama
W ofercie nowego działu znajduje się odzież damska, męska i dziecięca, a także bielizna, torby i akcesoria oraz biżuteria. Sklepowi zależało na pozyskaniu takich firm, których odzież jest trudnodostępna w Polsce lub jeszcze niedostępna w innych sklepach internetowych.
Jak zapewnia Merlin.pl, ceny odzieży i akcesoriów są minimum 10% niższe od cen rynkowych, a w planowanych akcjach promocyjnych będzie można je kupić nawet o 70% taniej.
- Zaufanie, jakie zbudowaliśmy na sprzedaży takich produktów, jak książki, muzyka czy filmy przełożyło się na popularność nowych produktów, które wprowadziliśmy kilka lat temu – zabawek, kosmetyków czy artykułów sportowych. Jesteśmy przekonani, że dział Moda zainteresuje nowych klientów, a dotychczasowym umożliwi bardziej komplementarne zakupy – mówi Anna Bogdańska, prezes Merlin.pl.
Sklep internetowy ruszył także z akcją „Przymierzaj i kupuj bez obaw!”, w której zachęca się internautów do kupna odzieży przez internet. Prawo pozwala na zwrot towaru w ciągu 10 dni od daty zakupu, a Merlin.pl do tego chce pokrywać koszty przesyłki (czego raczej nie stosują sklepy internetowe).
Merlin.pl nie jest jedynym dużym graczem na rynku, który inwestuje w odzież przez internet. W połowie lutego br. porównywarka Ceneo uruchomiła specjalny serwis z modą i zachęca sklepy internetowe do promowania odzieży, aby internauci dostrzegli w ich produktach to, co dostrzegają w innych, znacznie popularniejszych w sieci.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*