Niespotykane dotąd produkty oraz marki odzieży i obuwia mają pojawić się w pasażu odzieżowym porównywarki cen. Ceneo chce w ten sposób przekonać internautów do zakupów ubrań przez internet.
reklama
W porównywarce Ceneo istniała już wcześniej kategoria Odzież, obuwie i dodatki. Dokładnie po 6 latach od powstania porównywarki cen kategoria została przekształcona w osobny serwis (subserwis), co ma wyróżniać ją spośród innych.
Przede wszystkim kupujący będzie mógł korzystać z filtrów, takich jak fason ubrania, marka czy jego cena. Odzież i obuwie będzie można także dobierać na podstawie rozmiaru i koloru.
- Przede wszystkim ubrania można zwracać (10 dni, wkrótce będzie to 14). Na Zachodzie popularną metodą jest kupowanie kilku rozmiarów bluzek z założeniem, że tylko jedną z nich się zostawi. Poza tym w serwisach bardzo ważne są dokładne tabele rozmiarów. I nad tym stale pracujemy – tłumaczy Anna Jasińska z Ceneo.pl
Jak dowiedział się Dziennik Internautów, Ceneo prowadzi już rozmowy z największymi markami odzieżowymi, aby w serwisie znaleźli się najważniejsi gracze rynku modowego, dotychczas nieobecni w internecie. W przygotowaniu są także usługi mające ułatwić kupowanie odzieży w sklepach internetowych.
Pasaż odzieżowy Ceneo.pl, dostępny jest pod adresem: www.ceneo.pl/Moda
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|