Przynajmniej taki pogląd przedstawił podczas niedawnego szczytu gospodarczego w Davos Marc Benioff - szef firmy Salesforce, znany z bezkompromisowych opinii.
Marc Benioff, założyciel i prezes firmy Salesforce, podczas forum gospodarczego w Davos wygłosił kilka prowokacyjnych opinii. Jedną z ciekawszych jest porównanie serwisów społecznościowych do papierosów. Zdaniem przedsiębiorcy, technologia ma właściwości uzależniające i jest to wynik pracy jej twórców. Skoro więc rozumiemy mechanizm, konieczne jest - jak w przypadku właśnie papierosów - danie użytkownikom możliwości świadomego wyboru.
Czy Benioff wyobraża sobie - na wzór obrazków i haseł na pudełkach papierosów - odpowiednio zredagowane komunikaty przed wejściem na portal społecznościowy?
Zobacz, co piszą na ten temat inne portale:
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*