Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Markety walczą z e-sklepami o pieniądze na świąteczne prezenty

GazetaPrawna.pl 16-11-2010, 17:19

Szykuje się wojna między sklepami tradycyjnymi a tymi z sieci. Stawką jest 11 miliardów złotych, które w tym roku chcą wydać Polacy na świąteczne prezenty.

W ostatni weekend promocje cenowe zaostrzył Media Markt – obniżył ceny o VAT, a tym samym zrównał je z najniższymi, które można znaleźć w internecie. Tnie też Carrefour i Intersport. Już kilka tygodni temu zrobił to Saturn, organizując kampanię pod hasłem „Nie daj się WWWkręcić”.

Im bliżej świąt Bożego Narodzenia, tym więcej sieci przyłącza się do akcji. Ze strachu. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Deloitte, w tym roku już 30 procent Polaków planuje zrobienie zakupów świątecznych online – o 10 pkt proc. więcej niż przed rokiem.

A grudzień to najlepszy miesiąc dla handlu – 30 proc. towarów sprzedaje się właśnie w tym miesiącu. W tym roku może być to więcej, bo Polacy zamierzają wydać na prezenty nawet 11 mld zł. Tradycyjne sklepy zrobią więc wszytko, by to u nich kupujący zostawili jak najwięcej pieniędzy.

Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. Markety walczą ze sklepami internetowymi o pieniądze na świąteczne prezenty

Patrycja Otto

gazeta prawna


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *