Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

To było prawdziwe święto internetowego biznesu. Prawie 60 przedsiębiorców z różnych branż wysłuchało rad i opinii przedstawicieli 9 lokalnych marek, którzy walkę o e-klienta toczą każdego dnia. Konferencja Krakowski e-biznes, która odbyła się 26 marca w murach Krakowskiego Parku Technologicznego, pokazała, że lokalne środowisko chce i potrafi dzielić się swoim doświadczeniem.

- Szukałam inspiracji do zmian. Nie zawiodłam się, bo w czasie prelekcji pojawiły się tematy, które z pewnością wykorzystam do rozwoju swojej firmy - oceniła tuż po zakończeniu spotkania Agnieszka Rożek z firmy Pro innowacja. To nie była odosobniona opinia. O czym można było posłuchać w czasie wydarzenia Akademii Empathy?

Wiedza i doświadczenie liderów

Konferencja Krakowski e-biznes
fot. - Konferencja Krakowski e-biznes
12 tysięcy m2 powierzchni, pełna infrastruktura, nowoczesne laboratoria oraz pełen wachlarz usług szkoleniowych. To tylko niektóre zalety Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych, jakie przedstawił uczestnikom jeden z prelegentów konferencji - Łukasz Cieśla, Koordynator Inkubatora Technologicznego Krakowskiego Parku Technologicznego.

Na przeniesienie siedziby własnej firmy do MPTI trzeba będzie jeszcze poczekać do końca 2012 roku, ale za to od zaraz wcielać można w życie wskazówki dotyczące wdrożenia platform B2B oraz trendów na tym rynku. Rad w tym temacie udzielali uczestnikom eksperci Empathy Internet Software House – Sebastian Błaszkiewicz, Dyrektor Handlowy oraz Piotr Przybyłkiewicz, specjalista ds. rozwiązań B2B w firmie. W prezentacjach prócz korzyści tego rozwiązania znalazły się m.in. informacje o tym, jak zminimalizować ryzyko porażki przedsięwzięcia. Aby sfinansować tego typu projekt, warto skorzystać z opcji unijnego dofinansowania, o czym opowiedział dokładnie Paweł Szostak z Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego.

Konferencja Krakowski e-biznes
fot. - Konferencja Krakowski e-biznes
Tematykę finansową, a dokładnie kwestię e-faktur przejął następnie Dominik Górecki, Sales Manager Krajowej Izby Rozliczeniowej. Ekspert wyjaśnił mechanizm i główne zalety zastosowania w firmie faktur elektronicznych invooclip. Każda dobrze prosperująca marka musi bazować na doświadczeniu pracowników, dlatego kolejny prelegent - Piotr Sedlak - pokazał, jak szukać wykwalifikowanych ludzi na stanowiska związane z internetem.

Na scenie pojawili się też przedstawiciele DiGi Media Store/Pro Media House - Dominika Meinardi oraz Bartosz Wilczyński, którzy wzięli pod lupę temat skuteczności reklamy w internecie. Anna Rak zafundowała z kolei zgromadzonym lekcję o tym, jak budować zaufanie e-klienta dzięki certyfikatowi Trusted Shops, a Piotr Lewaciuk, Dyrektor Handlowy Paczkomaty InPost, o przewadze rozwiązań jego firmy nad tradycyjną pocztą.

- Przyszedłem, aby głównie posłuchać o tym, jakich błędów nie popełniać przy wejściu na internetowy rynek. Szczególnie pomocne okazały się prezentacje firm, które mają już na koncie podobne doświadczenia - tłumaczył gość spotkania - Jerzy Walasek z firmy Reblok. Pewnie z tych względów dużym zainteresowaniem cieszyło się wystąpienie Krzysztofa Śpiewla, Starszego Specjalisty ds. Marketingu z Kefirek S.A, który ujawnił kulisy wejścia marki na e-rynek. Najważniejsze wnioski z konferencji? Krajobraz lokalnego e-rynku napawa optymizmem.

Partnerami konferencji Krakowski e-biznes była Krajowa Izba Rozliczeniowa oraz Trusted Shops. Informacji o kolejnych inicjatywach Akademii Empathy należy szukać na stronie www.akademiaempathy.pl.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:





fot. Freepik




fot. Freepik



fot. DALL-E