Konkurencja dla neostrady od TELE2
TELE2 Polska wprowadziło ofertę szybkiego dostępu do internetu w technologii ADSL na liniach TP o nazwie TELE2 Internet. Wprowadzeniu szybkiego internetu towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej firmy.
Nowa oferta TELE2 jest odpowiedzią operatora na neostradę - usługę Telekomunikacji Polskiej. Wprowadzenie TELE2 Internet było poprzedzone testem konsumenckim.
W ramach nowej usługi dostępne są łącza o prędkościach pobierania danych 1 Mb/s, 2 Mb/s oraz 6 Mb/s. Dla każdej z opcji TELE2 przygotowało po trzy oferty promocyjne z umowami na czas określony od 12 do 36 miesięcy. Przy najdłuższym okresie związania się z operatorem (3 lata) usługa TELE2 Internet o prędkości 1 Mb/s jest dostępna w cenie od 15 zł, 2 Mb/s - 25 zł, a 6 Mb/s - 35 zł brutto za pierwszy miesiąc korzystania z usługi. W kolejnych miesiącach cena wzrasta, by ostatecznie ukształtować się na poziomie odpowiednio 55 zł, 105 zł i 125 zł. Im krótszy okres umowy terminowej, tym wyższe ceny usług.
Klientom zawierającym umowy terminowe TELE2 udostępni modem Thomson SpeedTouch 536v6, który pozwala na stałe połączenie z internetem dwóch komputerów (USB i Ethernet). W ramach oferty abonent otrzymuje również 5 darmowych kont pocztowych o pojemności 100 MB każde oraz miejsce na serwerze na stronę domową 10 MB.
Opłaty aktywacyjna oraz za udostępnienie modemu przy umowach promocyjnych wynoszą po 1,22 zł z VAT.
Wraz z wprowadzeniem oferty szybkiego internetu, TELE2 Polska gruntownie zmienia identyfikację wizualną firmy (m.in. nowe logo i barwy firmowe). Od wczoraj nowy wygląd ma także strona internetowa operatora, na której wprowadzono możliwość internetowego zamówienia usługi TELE2 Internet.
Ostatnie artykuły:
Tematy pokrewne:
BSA