Komputronik rozpoczął realizację projektu "Serwis w siedzibie klienta". Usługi w domu klienta obejmują naprawy komputerów stacjonarnych i notebooków, a także montaż podzespołów, ich modernizację oraz konserwację. Specjaliści Komputronik SA w ramach nowego projektu prowadzą również szkolenia z obsługi komputerów oraz oprogramowania.
reklama
- Projekt "Serwis w siedzibie klienta" powinien szczególnie przypaść do gustu użytkownikom, dla których dostarczenie własnego sprzętu do salonu jest z różnych względów kłopotliwe lub nie zawsze znajdują na to czas. Dodatkowym atutem tego typu usług jest praca wykonywana w domu lub biurze zleceniodawcy. Dzięki temu nasz specjalista może między innymi skonfigurować komputer tak, aby współpracował z innymi urządzeniami domowymi klienta, jak zestaw telewizyjny, router Wi-Fi czy sprzęt audio-video - mówi Artur Pocięgiel, Kierownik Działu Usług Pozafinansowych Komputronik SA.
Każda usługa wyjazdowa jest wyceniana indywidualnie, w zależności od rodzaju zlecenia. Koszt dojazdu do klienta wynosi 1,22 zł za jeden kilometr przy założeniu, że pierwszych 5 kilometrów jest bezpłatnych.
Pilotażowy projekt "Serwis w siedzibie klienta" świadczony jest przez 6 wybranych salonów Komputronik: w Gdańsku (Galeria Bałtycka), Opolu (C.H. Karolinka), Płocku (C.H. Wisła), Poznaniu (ul. Grochowska 26) oraz Warszawie (al. Solidarności 82 i Galeria Metro 2).
Zarząd Komputronik SA przewiduje rozszerzenie projektu na wszystkie salony własne, jak również salony franczyzowe. Harmonogram rozwoju uzależniony jest od faktycznego popytu na nowe usługi.
Szczegółowe informacje na temat projektu zamieszczono na stronie: www.komputronik.pl/uslugi/serwisowe
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|