Kolporter S.A. - jeden z czołowych dystrybutorów prasy - wchodzi na rynek internetowy pod marką Kolporter.pl. Unikalne cechy tego nowego gracza to duża liczba punktów w świecie rzeczywistym i własna firma kurierska.
reklama
Grzegorz Fibakiewicz, prezes Kolportera S.A. uważa, że klienci w branży e-commerce będą stawiać na sprawdzonych partnerów, a Kolporter na starcie może się pochwalić własną firmą kurierską (Kolporter Express) działającą od kwietnia 2008 roku. Ma ona podpisane umowy z około 2 tys. firm i instytucji.
Ponadto Kolporter chce uruchomić sieć punktów odbioru w świecie rzeczywistym, która zostanie uruchomiona w pierwszej połowie bieżącego roku. Pierwsze punkty odbioru będą dostępne w Warszawie, do końca roku 2009 w całej Polsce będzie ich 200, docelowo – kilkaset.
Nie wiadomo jeszcze, czy usługa dostawy za pośrednictwem Kolportera będzie bezpłatna dla jego klientów. Fibakiewicz stwierdza jednak, że ma być ona "przynajmniej tańsza niż inne formy dostawy".
W chwili obecnej przy korzystaniu ze sklepu Kolporter.pl można wybrać opcję dostawy Kolporter Express. Przesyłka (zwykła i pobraniowa) kosztuje 11 zł. Jest darmowa przy zakupach powyżej 200 zł. Wybierając przesyłkę pocztą i płacąc przelewem, można uniknąć płacenia za przesyłkę już przy zakupach za 100 zł.
W ofercie sklepu Kolporter.pl znajduje się ponad 85 tysięcy książek, blisko 68 tysięcy płyt, 6 tysięcy filmów i około 2 tysięcy gier. Aby ułatwić wyszukiwanie produktu, w sklepie zastosowano rozwiązanie NetSprint eCommerce wykorzystujące m.in. fleksję języka polskiego.
Plany Kolporter.pl na 2009 r. wyglądają następująco: wprowadzenie sprzedaży e-prasy, poszerzenie asortymentu i kolejne Extended Sites (darmowe uruchomienie i obsługa sklepu internetowego znajdującego się na stronie konkretnego portalu czy serwisu internetowego). Budżet na inwestycje w ramach Kolportera S.A. wynosi 20 mln zł.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|