Co trzeci Polak przyznaje się do dawania bliskim wskazówek co do oczekiwanych prezentów. To specjalność kobiet - robi tak aż 41% z nich, przy 29% udziale panów. 27% z nas jest nieco mniej subtelna i mówi wprost, co chciałaby dostać - wynika z badania TNS na zlecenie eBay.
reklama
Według badania 12% Polaków, zamiast dawania sugestii i wskazówek najbliższym, woli samodzielnie zadbać o własne prezenty i kupić je osobiście. Takie rozwiązanie jest bardziej popularne wśród mężczyzn (14%) niż kobiet (10%). 7% z nas nadal lubi bardziej tradycyjne sposoby i sporządza listę świątecznych życzeń.
Ci, którzy ufają gustom swoich najbliższych, są w mniejszości. Tylko 32% Polaków zdaje się na instynkt Świętego Mikołaja i nie robi nic, aby mu pomóc albo go wyręczyć.
Wyniki pokazują duży rozdźwięk pomiędzy tym, o czym marzymy, a co rzeczywiście spodziewamy się znaleźć pod choinką. Na szczycie listy upragnionych prezentów znajduje się wycieczka (17%), choć zdajemy sobie sprawę, że przeważnie dostaniemy kosmetyki (28%). W drugiej kolejności marzymy o gadżetach elektronicznych (13%), choć tylko 4% z nas wierzy, że rzeczywiście je otrzyma. Na Świętego Mikołaja możemy liczyć w kwestii ubrań, butów i dodatków – są marzeniem 11% z nas, a aż 13% spodziewa się znaleźć je pod choinką.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*