Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Gadżety reklamowe są świetną formą promocji marki. Większość firm oferuje swoim klientom drobne prezenty jako dodatek do dostarczonego produktu czy usługi. Upominek jest formą reklamy, powinien zatem zawierać logo lub nazwę firmy, być utrzymany w kolorystyce kojarzącej się z firmą i najtrafniej – być w jakiś sposób tematycznie związanym z profilem przedsiębiorstwa, choć niekoniecznie musi być to produkt, który akurat promujemy.

Przy wyborze gadżetu reklamowego pierwszą barierą jest budżet firmy. Oczywiste jest, że duża korporacja może pozwolić sobie na upominki droższe niż małe przedsiębiorstwo. Firma dysponująca skromnymi środkami finansowymi nie będzie mogła wprawdzie zaoferować klientom gratisowo drogiego sprzętu elektronicznego czy skórzanej galanterii, niemniej jednak, przy odrobinie kreatywności, nawet za niewielką kwotę można dobrać ciekawy i funkcjonalny prezent.

Najpierw należy zastanowić się, jaki gadżet najlepiej pasuje do naszej firmy lub do aktualnej kampanii i do jakiej grupy reklama jest skierowana. Jako „prezenty bazowe” można potraktować długopisy, notesy, kubki i pendrive’y. Są to przedmioty użyteczne dla każdego. Na każdym z nich można umieścić znaki firmowe, a dodatkowo nośnik USB obudować praktycznie w dowolny sposób, co daje pole działania kreatywnej reklamie.

Jeśli firma posiada odpowiednie środki na upominki dla klientów oraz ma w swojej ofercie produkty luksusowe, warto zadbać o to, aby niektóre gratisy były po prostu ekskluzywnymi prezentami. Taki zabieg będzie współgrał z profilem firmy i z pewnością ucieszy wymagającego klienta.

Wybór gadżetu reklamowego powinien być uzależniony także od celu, który chcemy osiągnąć. Może to być ugruntowanie świadomości klientów o marce, podtrzymanie kontaktu z klientem, podniesienie prestiżu firmy lub wskazanie kierunku jej rozwoju.

O wiele ważniejsze od drogiego upominku jest jednak umiejętne wybranie i zaprojektowanie gadżetu reklamowego. Trafnie dobrany drobny upominek wzmocni poczucie satysfakcji z nabywanego produktu czy usługi. Gadżet reklamowy będzie wzbudzał miłe skojarzenia. Klient chętnie zacznie z niego korzystać, zapamięta nazwę firmy, która o niego zadbała i być może poleci ją znajomym.

Artykuł powstał przy współpracy z firmą oferującą gadżety reklamowe SIDE.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E


Tematy pokrewne:  

tag komkunikat firmy