Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Tuż po otwarciu, startupy borykają się z brakiem zainteresowania wynikającym głównie z braku znajomości marki przez społeczeństwo. Jak pokazują statystyki GUS ponad 80% firm upada w ciągu roku od rozpoczęcia działalności. Brak odpowiedniego promowania produktu to częsta przyczyna nierentowności projektów. Jak zatem reklamować startup, aby szybko i skutecznie zyskać rozgłos i klientów?

google

Social Media

Nie zapominaj o sile Facebooka czy Instagrama. Nie musisz od razu zakładać kont na wszystkich dostępnych portalach: przede wszystkim weź pod uwagę grono swoich odbiorców. Rozważ, w jakim wieku jest Twoja grupa docelowa i zastanów się, na którym portalu społecznościowym spotkasz ich najwięcej. To tam załóż konto. Szczególnie na starcie, gdy czasu jest mało, a spraw do załatwienia wiele, lepiej jest ukierunkować swoje działania wyłącznie na jedno medium społecznościowe. Dobrym pomysłem jest także skorzystanie z fachowej pomocy w przypadku braku czasu. Agencja social media przeprowadzi wszystkie działania w Twoim imieniu, a dzięki znacznie większemu doświadczeniu, prawdopodobnie odniesie sukces szybciej, taniej i skuteczniej niż Ty sam/-a.

Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie strony niestety nie przyniesie efektów z dnia na dzień. Dobrze prowadzone pozycjonowanie strony może trwać nawet kilka czy kilkanaście miesięcy, zanim osiągniemy górne pozycje. Odpowiednie pozycjonowanie wymaga dogłębnej analizy obecnej sytuacji i przeprowadzenia skutecznej akcji na podstawie wyciągniętych wniosków. Należy przygotować odpowiednią strategię działania, która pozwoli uzyskać doskonałe efekty w dalekiej perspektywie. Do przeprowadzenia tego procesu niezbędne będą działania w obszarze strony (on-site) oraz poza stroną (off-site). W ramach działań poza stroną konieczne jest pozyskiwanie wartościowych linków - tzw. linkbuilding. Aby tego dokonać niezbędna jest wiedza pozwalająca na weryfikację parametrów SEO danych stron, oraz własne zaplecze. Właśnie dlatego najwięcej osób korzysta z pomocy agencji marketingowych.

Kampanie w Google ADS

Kampania Google Ads jest w chwili obecnej prawdopodobnie najpopularniejszą metodą reklamowania strony. Przeprowadzenie takiej kampanii wymaga dokładnego skonfigurowania kampanii oraz śledzenia konwersji. W Google ADS określamy między innymi cel kampanii, harmonogram wyświetlania reklam, czy ich formę. Jeśli chcemy profesjonalnie przeprowadzić kampanie wraz z ich stałym optymalizowaniem, musimy sprawnie poruszać się po panelu Google ADS oraz mieć odpowiednie doświadczenie.

Współpraca PR z mediami oraz wydawcami

Dzięki możliwości uzyskania uwagi pewnych kanałów informacyjnych, współpraca z mediami oraz wydawcami może ułatwić trafienie do docelowych grup odbiorców. Takie działania są najbardziej skuteczne w przypadku organizowania różnego rodzaju wydarzeń, czy eventów. Szczególnie jeśli rodzaj działalności, pozostaje w spektrum zainteresowań czytelników bądź widzów. Do takich działań należy uprzednio przygotować bazę kontaktów PR - lub skorzystać z pomocy agencji marketingowej / agencji PR.

Agencja marketingowa - kompleksowe i profesjonalne wsparcie

Więcej: http://keep-going.pl/marketing/

Zespoły takie jak agencja marketingowa Keep Going Group pomagają przeprowadzić skuteczną reklamę startupu od A do Z. Jak widać powyżej, wiele zakresów działania wymaga wiedzy, a także doświadczenia, aby akcja marketingowa przyniosła oczekiwane efekty. Z tego względu, warto zdecydować się na outsourcing!


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:

fot. DALL-E








fot. Freepik



Tematy pokrewne:  

tag startupytag promocja