Niestety zachowanie wydawców gier często nie jest zgodne z prawami logiki konsumenckiej.
Gry stają się coraz popularniejsze na urządzeniach mobilnych, jednak wciąż wielu użytkowników skarży się na sposób, w jaki traktują ich producenci.
Na problem zwraca uwagę także serwis Ars Technica, który wymienia kilka najważniejszych grzechów producentów rozrywkowych aplikacji. Jako jeden z najbardziej irytujących problemów witryna wskazuje konieczność wpisywania różnego rodzaju kodów rejestracyjnych.
Na kolejnych miejscach niechlubnej listy znaleźć można również między innymi częste aktualizacje, które nierzadko zmniejszają wydajność gry, a także konieczność tworzenia różnego rodzaju kont w internecie, by potwierdzić swoją tożsamość. Oczywiście mogą one być później wykorzystywane do prowadzenia rozgrywek w sieci, ale na to również część użytkowników nie ma ochoty.
Ars Technica wspomina także o długich trailerach uruchamiających się często podczas gry, których dodatkowo nie można przewijać ani pominąć. Otwartym pozostaje pytanie: czemu producenci tak karzą użytkowników, którzy często niemało zapłacili za ich produkt?
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|