Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

iStore.pl też umożliwia sprzedaż na Facebooku

31-01-2011, 09:46

Właściciele sklepów na platformie iStore.pl mogą rozpocząć sprzedaż na Facebooku dzięki nowemu modułowi oprogramowania, który debiutował przed weekendem. Wszystko jest proste, nie wymaga specjalnych narzędzi.

Nowy moduł oprogramowania platformy iStore nosi nazwię iStore.SocialShop. Umożliwia otwarcie wewnątrz Facebooka osobnej, dostosowanej graficznie do wymagań serwisu, w pełni funkcjonalnej wersji sklepu internetowego. Wszystko sprowadza się do kliknięcia linku aktywacyjnego, który każdy z klientów iStore.pl znajdzie w panelu administracyjnym swojego sklepu. Potrzebna jest jeszcze krótka ścieżka konfiguracji wewnątrz serwisu Facebook i sklep społecznościowy działa.

Demonstracyjny sklep iStore na Facebooku
fot. - Demonstracyjny sklep iStore na Facebooku

Sklep społecznościowy w pełni korzysta z ustawień "zwykłego" sklepu internetowego, posiada wszystkie opcje wykorzystywane przez administratora sklepu. Pełna jest także synchronizacja produktów w obu kanałach sprzedaży (korzystają z jednego magazynu), a zamówienia składane na Facebooku są normalnie widoczne jak inne zamówienia w panelu administracyjnym sklepu.

Dodatkową funkcjonalnością nowego modułu jest specjalna aplikacja wewnątrz serwisu Facebook, pozwalająca każdemu właścicielowi sklepu na dodanie dedykowanej zakładki „SKLEP” do własnej Strony (profilu firmowego) na Facebooku. Zakładka ta będzie zawierała najbardziej atrakcyjne produkty ze sklepu (promocji, nowości oraz najczęściej oglądana produkty sklepowe) z możliwością szybkiego ich zakupu w sklepie „facebookowym”. Zawartość zakładki jest generowana dynamicznie.

Zakładka SKLEP na Facebooku
fot. - Zakładka SKLEP na Facebooku

Użytkownicy iStore.pl mogą korzystać z kilku dostępnych poradników. Opisują one zakładanie profilu na Facebooku oraz uruchomienie sklepu, a także uruchamianie zakładki sklep na własnym profilu.

E-handel na Facebooku zyskuje popularność od ubiegłego roku. Z tej formy sprzedaży korzysta już ponad 500 sklepów w tym duzi sprzedawcy, jak Vobis i Komputronik. Aplikacje dla sklepów umożliwiające handel na Facebooku dostarczają m.in. IAI Shop, ShopAtSocial oraz Inflavo. Do zalet takiego modelu można zaliczyć dostęp do bardzo aktywnych użytkowników sieci, możliwość dokładniejszego targetowania reklam skierowanych oraz łatwość korzystania z tego typu narzędzi.

>>> Czytaj: Facemarket, wcześniej znany jako Facebook


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: istore.pl