Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Internauci pomogą dostarczyć paczki dla powodzian

02-06-2010, 11:41

Ponad 1000 zgromadzonych paczek o łącznej wartości około 200 000 zł - to dotychczasowy bilans akcji „Paczka dla powodzian”, za którą stoi Stowarzyszenie WIOSNA. Teraz organizatorzy liczą m.in. na wsparcie internautów. Dla nich właśnie została uruchomiona specjalna sekcja w serwisie szlachetnapaczka.pl.

robot sprzątający

reklama


- W tym momencie szukamy ludzi, którzy dostarczą paczki do rodzin poszkodowanych na terenach popowodziowych – mówi Marcin Węc, Manager ds. PR i Fundraisingu w Stowarzyszeniu WIOSNA.

Aby zorganizować grupę, która pojedzie z pomocą dla powodzian, wystarczy wejść na stronę szlachetnapaczka.pl, gdzie dostępny jest system do rejestracji wolontariuszy. Najpierw użytkownik wybiera rodzaj wsparcia, a następnie rejon w powiecie, do którego chce dotrzeć z pomocą. W zależności od wybranej formy organizowanej pomocy system poprosi o wypełnienie odpowiedniego formularza, który jest następnie weryfikowany przez Stowarzyszenie WIOSNA – tłumaczy Karol Tyde, Project Manager w agencji interaktywnej Insignia, który odpowiedzialny jest za koordynowanie prac nad serwisem szlachetnapaczka.pl.

>> Czytaj też: Powódź: Pomóż zlikwidować jej skutki

- Internetowe wsparcie akcji w postaci możliwości zgłoszenia swojej grupy zostało uruchomione dopiero w weekend, więc na razie trudno przewidywać, ile osób zdecyduje się wziąć w niej udział – mówi Marcin Węc. – Musimy uzbroić się cierpliwość, ale liczymy, że internauci licznie dołączą się do pomocy powodzianom – dodaje.

Na początek zarejestrowały się trzy sztaby wolontariuszy, a ilość miejsc, które należy odwiedzić z paczkami, jest dużo większa.

SzlachetnaPaczka.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *