W naszym post-pandemicznym świecie możliwość prowadzenia sprzedaży międzynarodowej z zacisza własnej siedziby jeszcze nigdy nie była tak prosta. Dostosowanie łańcuchów dostaw, wdrożenie technologii i wykorzystanie pracy zdalnej umożliwiły wysyłkę towarów do wielu zakątków świata bez konieczności otwierania kolejnych oddziałów firm. Co więcej, klienci z dostępem do sieci, częściej niż kiedykolwiek wcześniej, składają zamówienia z niemal każdego zakątka świata, gdy produkt lub usługa stają się niedostępne na ich rodzimych rynkach
reklama
Poprzez analizę „transgranicznych" modeli biznesowych dążymy do zapewnienia kompleksowego rozwiązania w zakresie internacjonalizacji. W Arvato Supply Chain Solutions zaobserwowaliśmy, że pomimo rosnącej popularności i wielkości rynku cross-border e-commerce, niewielu, tak naprawdę zna tajniki tej "branży" i wie, jak radzić sobie z wyzwaniami, które stawia. Z pomocą przychodzi nasz materiał, w którym analizujemy różnorodne zagadnienia, w tym rosnące rynki, zachowania konsumentów, logistykę i znaczenie sprzedaży produktów na nowych rynkach, starając się równocześnie rozwiać powszechne błędne przekonania.
Pełną wersję poradnika pobierzesz tutaj.
Transgraniczny e-handel to stosunkowo nowy kanał sprzedaży, który zmienił zasady funkcjonowania rynku. Umożliwia on międzynarodowym detalistom i markom bezpośrednią wysyłkę towarów do globalnych konsumentów bez konieczności budowania lokalnej obecności na rynkach krajowych. Transgraniczny e-commerce ma miejsce w sytuacjach, gdzie:
W obu przypadkach niezbędna jest sprawna obsługa logistyczna.
Na całym świecie cross-border rozwija się w ogromnym tempie. W ciągu zaledwie sześciu lat na głównych rynkach wartość finansowa wzrosła ponad trzykrotnie, a niektóre wykazują nawet pięciokrotny wzrost.
Za granicą najczęściej kupujemy produkty fashion oraz beauty.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|