Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Inteligo: konto za 0 zł i inne nowości

16-11-2010, 12:53

Brak opłat za konto bez żadnych warunków i 4 zł miesięcznie za możliwość korzystania z bankomatów na całym świecie bez dodatkowych opłat - takie zmiany wprowadza od 15 listopada bank Inteligo, który już wcześniej zapowiadał "rewitalizację" swojej oferty.

Inteligo, wirtualne ramię PKO BP, prowadzi obecnie ponad 640 tys. rachunków klientów indywidualnych. Zgodnie z założeniami Strategii PKO Banku Polskiego na lata 2010-2012 liczba ta powinna wzrosnąć o milion. Zdobywaniu klientów ma służyć rozszerzenie oferty i poprawienie jakości usług.

Od 15 listopada klienci Inteligo mogą korzystać z nowych produktów i usług. Zmianie ulega Tabela opłat i prowizji dla klientów, którzy zawarli umowę rachunku bankowego konta Inteligo od dnia 11 maja 2010 r. lub przeszli na nowe warunki cenowe.

>>> Czytaj: PKO BP ma plan reaktywacji Inteligo

Teraz w Inteligo opłata za prowadzenie rachunku będzie wynosić 0 zł, bez względu na wysokość średniego miesięcznego salda (do tej pory opłata  za prowadzenie rachunku dla kont ze średnim miesięcznym saldem do 99,99 zł wynosiła 5 zł).

Do kluczowych zmian należy zaliczyć usługę "Bankomaty bez granic", czyli bezprowizyjny dostęp do wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie po opłaceniu miesięcznego abonamentu w wysokości 4 zł dla właścicieli kont prywatnych i firmowych.

Zmianie ulega także wysokości opłaty miesięcznej za kartę płatniczą Inteligo. Wyniesie ona:

  • 0 zł - jeżeli łączna miesięczna kwota płatności kartą Inteligo wyniesie co najmniej 100 zł,
  • 4 zł - jeżeli łączna miesięczna kwota płatności kartą Inteligo wyniesie mniej niż 100 zł.

Inne istotne nowości to:

  • Karta płatnicza łącząca na życzenie klienta zalety karty debetowej i kredytowej. Pozwala ona również w pełni zarządzać limitami i oferuje dogodny system spłaty (możliwość wyboru stałego dnia spłaty, a nie końca okresu rozliczeniowego).
  • Różne narzędzia potwierdzania operacji dokonywanych na koncie. Do karty-zdrapki dołączyły kody SMS-owe oraz token, instalowany w telefonach komórkowych. Klient ma możliwość wyboru narzędzia, z którego chce skorzystać w celu autoryzacji transakcji.

Niezmienne pozostają wyzwania postawione przed Inteligo. PKO Bank Polski oczekuje od Inteligo zwiększenia udziału w segmencie klientów detalicznych, pozyskania depozytów oraz sprzedaży produktów kredytowych osobom posiadającym relację z bankiem. Do końca 2012 roku Inteligo chce pozyskać 1 mln nowych klientów, powiększyć wolumen depozytów do 9,3 mld zł, wydać 300 tys. kart kredytowych, a także udzielić 165 tys. pożyczek gotówkowych.

>>> Czytaj: Przelewasz przed weekendem? Możesz poczekać nawet 3 dni


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *