Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

"Realizujemy projekty, które poprawią jakość całej naszej oferty. Jednym z nich jest reaktywacja Inteligo. Kiedyś ta marka była synonimem najwyższej jakości usług internetowych. Chcemy, aby znów stała się inkubatorem innowacji dla PKO BP" - mówi prezes tego banku Zbigniew Jagiełło.

robot sprzątający

reklama


DGP: Jakich zmian w ofercie Inteligo mogą się spodziewać klienci?

Zbigniew Jagiełło: Od maja zmieniamy Inteligo. Pierwszym sprawdzanym przez klientów rozwiązaniem była karta płatnicza w telefonie. Inteligo jako jedyne na rynku uruchomiło serwis umożliwiający testowanie usług i produktów przed ich komercyjnym wprowadzeniem na rynek.

Klienci mogą też skorzystać z umowy elektronicznej. To pierwsze na rynku rozwiązanie, które pozwala klientom uzyskiwać kredyt w pełni online, potwierdzony ze strony banku dokumentami podpisanymi kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Do tej pory nikomu nie udało się wykorzystać w takim zakresie możliwości, jakie daje podpis elektroniczny.

Plany do końca roku to odnowienie oferty kart debetowych, wprowadzenie nowych metod autoryzacji, które przyniosą również kilka innowacyjnych rozwiązań, oraz włączenie do standardowej oferty kart kredytowych.

Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w wywiadzie ze Zbigniewem Jagiełło, prezesem PKO BP - "PKO BP ma plan reaktywacji Inteligo"

gazeta prawna


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *