Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Hackathon ryzyka bankowego z lwem w tle

11-05-2018, 22:50

Ruszyła rekrutacja do ogólnopolskiego konkursu analizy danych. Zadaniem uczestników będzie wykorzystanie danych bankowych i behawioralnych w ocenie ryzyka bankowego. Rejestracja trwa do 13 maja br.

robot sprzątający

reklama


Hackathon organizowany przez ING Bank Śląski składa się z dwóch etapów. Podczas pierwszego z nich, zarejestrowani uczestnicy mają za zadanie dokonanie analizy kredytowej na podstawie danych wykorzystywanych w bankowości oraz danych pochodzących z mediów społecznościowych.

Osoby lub zespoły, które prześlą odpowiednio dokonaną analizę, zostaną zaproszone do kolejnego etapu Hackathonu, który odbędzie się 16 i 17 maja br. na Google Campus w Warszawie. Podczas tego etapu uczestnicy będą mieli 8 godzin na część analityczną zleconego zadania. Jury wybierze maksymalnie sześć zwycięskich zespołów, które następnie zaprezentują efekty swojej pracy w formie pitch przed ekspertami ING, ekspertami rynkowymi oraz przedstawicielami startupów.

W Hackathonie „Lion’s Den – ING Modeling Challenge” mogą wziąć udział wszyscy pasjonaci analizy danych z całej Polski. Do konkursu można zgłaszać się zarówno indywidualnie, jak również w zespołach liczących maksymalnie trzech członków.

Zwycięska drużyna otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 10 tys. złotych oraz możliwość współpracy z bankiem Drużyna zajmująca drugie miejsce otrzyma 7,5 tys, zł, trzecie – 5 tys zł. W Hackathonie „Lion’s Den – ING Modeling Challenge” mogą wziąć udział wszyscy pasjonaci analizy danych z całej Polski. Do konkursu można zgłaszać się zarówno indywidualnie, jak również w zespołach liczących maksymalnie trzech członków.

Rejestracja oraz szczegóły wydarzenia znajdują się pod linkiem.

Źródło: ING Bank Śląski


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *