Użytkownicy urządzeń Apple'a znacznie częściej wykorzystują gry mobilne, natomiast posiadacze Androida ściągają przede wszystkim narzędzia użytkowe.
reklama
Według badania przeprowadzonego przez Xylogic z 25 najpopularniejszych wydawców aplikacji na iOS tylko dwóch nie zajmuje się tworzeniem gier. Analogicznie w przypadku Androida, aż połowa producentów najpopularniejszych programów przygotowuje aplikacje rozrywkowe.
Z 10 najczęściej pobieranych aplikacji dla iOS w listopadzie tylko dwie nie były grami (Instagram oraz Pinterest). Zdaniem analityków za znacznie większą popularność narzędzi użytkowych na Androidzie odpowiadają starania firmy Google, która sama publikuje wiele programów tego typu.
Jak informowaliśmy niedawno, aplikacja Facebooka dla Androida również zdołała ostatnio wyprzedzić pod względem popularności konkurencyjny program przygotowany dla iOS. Spośród 150 najpopularniejszych aplikacji dla "Zielonego Robora" w 2011 roku tylko 65 było grami (85 to narzędzia).
Za większą popularność gier na iOS obok wysiłków samych producentów odpowiadać ma również bardziej jednolity sprzęt. O ile trudno zliczyć wszystkie modele smartfonów i tabletów z Androidem, iPady oraz iPhone'y charakteryzują się zwykle podobnymi parametrami, co ułatwia lepsze przetestowanie narzędzi mobilnych.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|