Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Walka z chińską wyszukiwarką Baidu.com wkracza na nowe pole. Google, we współpracy z chińskim serwisem top100.cn, chce wejść na rynek muzyki online.

robot sprzątający

reklama


Razem z top100.cn Google chce zaoferować możliwość darmowego odsłuchiwania i pobierania plików muzycznych z internetu. Dochody zamierza czerpać z reklam, jakie pojawiałyby się na stronach z wynikami wyszukiwania.

Rynek wyszukiwania muzyki online w Chinach zdominowany jest przez chiński serwis Baidu.com, który posiada w nim około 60-procentowy udział.

Z informacji, do jakich dotarł serwis ChinaTechNews.com wynika, że Google podpisało już umowy z ponad dziesięcioma wytwórniami muzycznymi na udostępnianie ich utworów poprzez top100.cn.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Źródło: ChinaTechNews



Ostatnie artykuły:

fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E