Walka z chińską wyszukiwarką Baidu.com wkracza na nowe pole. Google, we współpracy z chińskim serwisem top100.cn, chce wejść na rynek muzyki online.
reklama
Razem z top100.cn Google chce zaoferować możliwość darmowego odsłuchiwania i pobierania plików muzycznych z internetu. Dochody zamierza czerpać z reklam, jakie pojawiałyby się na stronach z wynikami wyszukiwania.
Rynek wyszukiwania muzyki online w Chinach zdominowany jest przez chiński serwis Baidu.com, który posiada w nim około 60-procentowy udział.
Z informacji, do jakich dotarł serwis ChinaTechNews.com wynika, że Google podpisało już umowy z ponad dziesięcioma wytwórniami muzycznymi na udostępnianie ich utworów poprzez top100.cn.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*