Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Google na szczycie amerykańskich marek

29-12-2011, 13:31

Wyszukiwarkowemu gigantowi udało się nieznacznie wyprzedzić Facebooka w zestawieniu najpopularniejszych amerykańskich marek związanych z nowymi technologiami.

robot sprzątający

reklama


Według raportu opublikowanego przez firmę badawczą Nielsen Google było najpopularniejszą marką internetową w tym roku, notując średnio 153 miliony unikalnych użytkowników ze Stanów Zjednoczonych miesięcznie.

Czytaj także: 300 mln użytkowników mobilnej aplikacji Facebooka

Drugie miejsce z wynikiem gorszym o zaledwie 20 milionów użytkowników zdobył Facebook. Sporym zaskoczeniem jest natomiast bardzo silna pozycja Yahoo w zestawieniu. Zdaniem analityków Nielsena witryna wciąż może się pochwalić 130 milionami użytkowników miesięcznie z USA, którzy odwiedzają przede wszystkim rozbudowany serwis z aktualnymi informacjami.

Nieco dziwić może również nietypowy podział amerykańskiego rynku smartfonów. Obecnie zdecydowanie dominuje tam Apple (29%), natomiast drugie miejsce należy do HTC (21%). Tajwański producent poinformował niedawno o drastycznym spadku sprzedaży swoich urządzeń, która w listopadzie była aż o 30% mniejsza niż w poprzedzającym go miesiącu.

Zaskoczenia nie było jednak w przypadku zestawienia dotyczącego witryn społecznościowych oraz blogowych. Tutaj zdecydowanym liderem okazał się Facebook, natomiast kolejne miejsca należą odpowiednio do witryny blogowej Blogger, Twittera, WordPressa, a także usługi MySpace.

Czytaj także: Google+ może mieć za rok 400 mln użytkowników


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Nielsen



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E