Wyszukiwarkowemu gigantowi udało się nieznacznie wyprzedzić Facebooka w zestawieniu najpopularniejszych amerykańskich marek związanych z nowymi technologiami.
reklama
Według raportu opublikowanego przez firmę badawczą Nielsen Google było najpopularniejszą marką internetową w tym roku, notując średnio 153 miliony unikalnych użytkowników ze Stanów Zjednoczonych miesięcznie.
Drugie miejsce z wynikiem gorszym o zaledwie 20 milionów użytkowników zdobył Facebook. Sporym zaskoczeniem jest natomiast bardzo silna pozycja Yahoo w zestawieniu. Zdaniem analityków Nielsena witryna wciąż może się pochwalić 130 milionami użytkowników miesięcznie z USA, którzy odwiedzają przede wszystkim rozbudowany serwis z aktualnymi informacjami.
Nieco dziwić może również nietypowy podział amerykańskiego rynku smartfonów. Obecnie zdecydowanie dominuje tam Apple (29%), natomiast drugie miejsce należy do HTC (21%). Tajwański producent poinformował niedawno o drastycznym spadku sprzedaży swoich urządzeń, która w listopadzie była aż o 30% mniejsza niż w poprzedzającym go miesiącu.
Zaskoczenia nie było jednak w przypadku zestawienia dotyczącego witryn społecznościowych oraz blogowych. Tutaj zdecydowanym liderem okazał się Facebook, natomiast kolejne miejsca należą odpowiednio do witryny blogowej Blogger, Twittera, WordPressa, a także usługi MySpace.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|