Mobilna aplikacja Facebooka zyskała na popularności w okresie świątecznym. Również rosnąca liczba smartfonów oraz tabletów mocno przyczyniła się do jej świetnego wyniku.
Jak poinformowała firma badawcza Ender Analysis, łącznie z aplikacji mobilnych Facebooka korzysta miesięcznie już ponad 300 milionów użytkowników. Najczęściej mobilna wersja witryny przeglądana jest z poziomu nowoczesnych urządzeń.
Narzędzia Facebooka dla Androida oraz iOS odpowiadają za ponad dwie trzecie ruchu w witrynie z poziomu aplikacji mobilnych. Znacznie mniejszą popularnością cieszą się aplikacje rozwijane przez zespół społecznościowego giganta dla platform BlackBerry, Windows Phone oraz Symbian.
- Bez większego zaskoczenia ruch mobilny w Facebooku zdominowany jest przez iOS oraz Androida - przyznał Benedict Evans z Ender Analysis. Obecnie najpopularniejszą platformą mobilną wykorzystywaną do przeglądania informacji udostępnianych przez znajomych jest "Zielony Robot", który jednak tylko nieznacznie dominuje w tej kwestii nad systemem od firmy Apple.
Warto przypomnieć, że zespół Facebooka informował niedawno o 350 milionach użytkowników mobilnych, a zatem tylko 30% z nich loguje się do witryny Marka Zuckerberga, wykorzystując przeglądarkę w swoim telefonie. Wygoda korzystania z mobilnych narzędzi połączona z możliwością dotarcia do wybranych materiałów również w trybie offline, bez wątpienia odegrała w tym przypadku istotną rolę.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|