Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Facebook zaproponuje ciekawe wydarzenia

23-12-2011, 18:41

Gdzie wybrać się w nadchodzący weekend, a także jakie imprezy okażą się najbardziej udane - na te pytania w przyszłości odpowiedzi udzielać chce również Facebook.

robot sprzątający

reklama


Facebook poinformował, że na podstawie wydarzeń, w których uczestniczyliśmy, jak również innych informacji pozostawianych w witrynie, algorytm będzie w przyszłości proponował, na jakie imprezy masowe powinniśmy się wybrać.

Czytaj także: Facebook poprawi ustawienia prywatności

Jak powiedział przedstawiciel Facebooka w rozmowie z serwisem TechCrunch, obecnie nowości wdrażane są już dla wszystkich użytkowników witryny. Rozwiązanie ma w głównej części bazować na upodobaniach naszych znajomych, a także na tym, gdzie "meldowaliśmy się" w ostatnim czasie.

Dodatkowo algorytm usługi może wykorzystywać również znacznie mniej widoczne elementy, jak chociażby utwory, których słuchaliśmy, by w przyszłości zaprosić nas na koncert ulubionego zespołu odbywający się w pobliżu. Tego typu nowości z pewnością są niezwykle ciekawe dla samych użytkowników, jednak mogą być równie wartościowe dla reklamodawców, którzy są w stanie zapłacić bardzo wiele za dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej.

Warto przypomnieć, że w ostatnim czasie Facebook testował również nowe sposoby zachęcania graczy do wykorzystywania mobilnych aplikacji tego typu. Witryna może w dłuższej perspektywie próbować odebrać część lukratywnego rynku gier mobilnych Androidowi oraz iOS.

Czytaj także: Facebook chce mieć więcej mobilnych graczy


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: TechCrunch