Gdzie wybrać się w nadchodzący weekend, a także jakie imprezy okażą się najbardziej udane - na te pytania w przyszłości odpowiedzi udzielać chce również Facebook.
reklama
Facebook poinformował, że na podstawie wydarzeń, w których uczestniczyliśmy, jak również innych informacji pozostawianych w witrynie, algorytm będzie w przyszłości proponował, na jakie imprezy masowe powinniśmy się wybrać.
Jak powiedział przedstawiciel Facebooka w rozmowie z serwisem TechCrunch, obecnie nowości wdrażane są już dla wszystkich użytkowników witryny. Rozwiązanie ma w głównej części bazować na upodobaniach naszych znajomych, a także na tym, gdzie "meldowaliśmy się" w ostatnim czasie.
Dodatkowo algorytm usługi może wykorzystywać również znacznie mniej widoczne elementy, jak chociażby utwory, których słuchaliśmy, by w przyszłości zaprosić nas na koncert ulubionego zespołu odbywający się w pobliżu. Tego typu nowości z pewnością są niezwykle ciekawe dla samych użytkowników, jednak mogą być równie wartościowe dla reklamodawców, którzy są w stanie zapłacić bardzo wiele za dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej.
Warto przypomnieć, że w ostatnim czasie Facebook testował również nowe sposoby zachęcania graczy do wykorzystywania mobilnych aplikacji tego typu. Witryna może w dłuższej perspektywie próbować odebrać część lukratywnego rynku gier mobilnych Androidowi oraz iOS.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|